Chat-gpt for tolkning av tester

Se hva jeg fikk i dag :laughing001 Han er tydeligvis på Fredags Fylla :laughing001

Vedlegg

• IMG_7222.png
    IMG_7222.png
    592,4 KB · Visninger: 84
  • IMG_7221.png
    IMG_7221.png
    680,6 KB · Visninger: 88
  • IMG_7220.png
    IMG_7220.png
    826,9 KB · Visninger: 88
Sluttet å bruke Chatgpt etter den blunderen her. Fikk jo helt panikk. Den leste resultatene feil vei..
Det var jo veldig enkelt å sjå at den berre hadde lest rekkefølgen feil då :hilarious: og siden du ikkje skreiv rekkefølgen så er den jo ikkje akkurat menneske som tenke logisk.. såg uansett ut som ein veldig kul statistikk då, og snur ein på det følger du jo den kurva ganske bra!

Det var jo veldig enkelt å sjå at den berre hadde lest rekkefølgen feil då :hilarious: og siden du ikkje skreiv rekkefølgen så er den jo ikkje akkurat menneske som tenke logisk.. såg uansett ut som ein veldig kul statistikk då, og snur ein på det følger du jo den kurva ganske bra!
Jeg skrev rekkefølgen i teksten som følger med bildet. Tekst kan skrives samtidig som man sender bilder, noe det ble gjort her.

Tidligere har den ment at kurven min er under gjennomsnittet, så jeg valgte etter dette å slutte å bruke Chatgpt til å tolke tester og følge graf.

Jeg skrev rekkefølgen i teksten som følger med bildet. Tekst kan skrives samtidig som man sender bilder, noe det ble gjort her.

Tidligere har den ment at kurven min er under gjennomsnittet, så jeg valgte etter dette å slutte å bruke Chatgpt til å tolke tester og følge graf.
Er mye feil med den, så kan ikke ta alt den sier seriøst. Skjønner at du slutta :)

Ja eg ville nok ikkje brukt det sjølv, berre meinte at om du bytter om grafen så lande jo toppen på nøyaktig samme plass, så va ganske kult då :) men ja, chatgpt er sikkert eit bra verktøy, men eg kjenner det blir litt sånn o_O også med all infoen og alt ein skal få med seg og alt alt liksom. Har forøvrig aldri brukt den, prøvde å bruke den til å lage ein plakat ein dag, men det tok så langt tid at pc'en skrudde seg av:hilarious: eg er nok litt gammeldags. Kult med statistikk, grafer osv, men endo meir gøy når mennesker sjølv gjer ein innsats med det syns eg, slik som hu som laga statistikk over IKM gruppene! Veldig veldig gøy:love017

Jeg brukte den til mange ting i livet mitt. Jeg liker ikke hvordan den fungerer på reise. Først må du trene den, og først da kan du bruke den. Det er det samme som med et tre år gammelt barn - vis og spør deretter. Hvis du ikke trener, forklarer eller lager den riktige ledeteksten, kan det hende at den nå fungerer riktig.

Back
Topp