Mensen kom igår kveldHar du testet i dag @Førstegangsprøver96 ?
Så da var håpet ute for dette innsettet, så vi skal igang med fryseforsøk nå denne syklusen..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mensen kom igår kveldHar du testet i dag @Førstegangsprøver96 ?
Så da var håpet ute for dette innsettet, så vi skal igang med fryseforsøk nå denne syklusen..Åj, det var virkelig en skikkelig bom!Sluttet å bruke Chatgpt etter den blunderen her. Fikk jo helt panikk. Den leste resultatene feil vei..
Det var jo veldig enkelt å sjå at den berre hadde lest rekkefølgen feil dåSluttet å bruke Chatgpt etter den blunderen her. Fikk jo helt panikk. Den leste resultatene feil vei..
og siden du ikkje skreiv rekkefølgen så er den jo ikkje akkurat menneske som tenke logisk.. såg uansett ut som ein veldig kul statistikk då, og snur ein på det følger du jo den kurva ganske bra!Jeg skrev rekkefølgen i teksten som følger med bildet. Tekst kan skrives samtidig som man sender bilder, noe det ble gjort her.Det var jo veldig enkelt å sjå at den berre hadde lest rekkefølgen feil dåog siden du ikkje skreiv rekkefølgen så er den jo ikkje akkurat menneske som tenke logisk.. såg uansett ut som ein veldig kul statistikk då, og snur ein på det følger du jo den kurva ganske bra!
Er mye feil med den, så kan ikke ta alt den sier seriøst. Skjønner at du sluttaJeg skrev rekkefølgen i teksten som følger med bildet. Tekst kan skrives samtidig som man sender bilder, noe det ble gjort her.
Tidligere har den ment at kurven min er under gjennomsnittet, så jeg valgte etter dette å slutte å bruke Chatgpt til å tolke tester og følge graf.
Ja eg ville nok ikkje brukt det sjølv, berre meinte at om du bytter om grafen så lande jo toppen på nøyaktig samme plass, så va ganske kult dåJeg skrev rekkefølgen i teksten som følger med bildet. Tekst kan skrives samtidig som man sender bilder, noe det ble gjort her.
Tidligere har den ment at kurven min er under gjennomsnittet, så jeg valgte etter dette å slutte å bruke Chatgpt til å tolke tester og følge graf.
eg er nok litt gammeldags. Kult med statistikk, grafer osv, men endo meir gøy når mennesker sjølv gjer ein innsats med det syns eg, slik som hu som laga statistikk over IKM gruppene! Veldig veldig gøy