Nei, vi kommer nok bare til å si det rett utIngen av dem bor ved oss så må uansett foregå per tlf
Blir utrolig spennende!!
Jaja, det er jo en like stor overraskelse uansett! Kommer til å bli såå koselig for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi kommer nok bare til å si det rett utIngen av dem bor ved oss så må uansett foregå per tlf
Blir utrolig spennende!!

Hihi, så gøy! Gru-gleder meg til å fortelle det selv! Men tror nok alle blir glade, spesielt svigermor som har snakket om barnebarn omtrent siden vi ble sammen![]()

12+2.
Etter å ha vært sengeliggende med kvalme i 2 dager, så har jeg vært oppe idag. Vært i byen og spist middag + shoppet litt med kusina mi. Gikk veldig fint, men stiv og støl i korsryggen for tiden. Har en gammel ryggskade som jeg var spent på hvordan kom til å utarte seg når jeg ble gravid. Isjasnerven kjentes godt idag.. Skal få tak i varmeputa etter min morfar, den er gull verdt!
Men jeg er jaggu litt rar da. Når jeg er dårlig og kvalm lengter jeg etter bedre dager og når de bedre dagene kommer så blir jeg litt nervøs for om babyen fortsatt er der.![]()
Er fortsatt uvirkelig at jeg skal bli mamma, men jeg var ganske stolt når jeg idag endelig kjøpte mine første babyplagg! Så mye fint, men det blir enklere når vi får vite kjønn. Bare ca 6-7 uker igjen..
Uansett - her er hva jeg kjøpte. Klærne fra Newbie er virkelig kjempefine. Fikk 25% også, så win win.

Uff, får håpe formen kommer seg etter hvert! :/ Er så slitsomt å ha det sånn.. Og ja, så rart det må være med den livmoren! Haha. Jeg trodde jeg kunne kjenne den såvidt over skambeinet tidligere, men jeg tror jeg tok feil.. Finner'n iallefall ikke igjenMå være godt å ha en så forståelsesfull samboer når formen ikke er på topp! Som helsesøsteren på det gravidforedraget jeg var på i går sa: "GO partnere! Dere har en så viktig jobb oppi alt det her. Jeg heier på dere!", og det er så sant! "Go flinke partnere!"
hehe

Så godt å høre at samboeren din steller godt med degher skulle jeg ønske at han gjorde det samme, men det er vel ikke så spennende og spesielt for ham nå som vi venter nr 4
litt stell får jeg da, når jeg har det som verst
![]()
Håper at formen din snart blir bedre! Og at turen til Spania gjør susen slik at energi og overskudd kommer tilbake! Klem til deg ❤
14+0.
Vi kom hjem fra Spania på fredag, har hatt en skikkelig fin uke med masse avslapping og kos. Bare vært dårlig 4/6 dager også, så win/winSkal ærlig innrømme at jeg begynner å bli lei av å være kvalm og henge over doskåla
nå. Spurte dog min mor om hun var dårlig da hun gikk med meg og fikk så tørt til svar "Jaja, lenge."
Så det lover jo kjempebra, haha!
Mens vi var i Spania så fortalte vi hele familien at de skal bli tanter/besteforeldre/oldeforeldre/onkler osv og alle ble stormende glade! Vi føler oss utrolig heldig som har så mange fine folk rundt oss og nå som vi skal flytte nærmere min samboers familie så er det enda mer stas. Vi er faktisk i prosessen med å kjøpe leilighet, så håper det går i orden ila de nærmeste ukene. SÅ mye spennende som skjer nå at jeg blir nesten litt stressa![]()
Alle er så sikker på at lille i magen er jente, så jeg begynner å bli skeptisk og heller nå mot gutt. Svigermor er faktisk så sikker at hun handlet babyklær her om dagen, inkl en rosa sparkebukse!![]()
Samboer er så stolt og god for tiden, ble bare enda bedre når han fikk alle de fine reaksjonene fra familien sin. Første barnebarn/oldebarn for alle på den siden, så det er stas. Alt i alt, en lykkelig, men litt kvalme-lei førstegangsgravid jente![]()
Uff, håper formen din bedrer seg snart, kan ikke være så enkelt med denne kvalmen14+1.
Idag synes jeg livet er litt urettferdig. For det første så kaster jeg opp hver eneste dag igjen. Flere ganger om dagen. Kroppen holder ikke på noe før langt utpå ettermiddagen, hverken mat eller drikke. Attpåtil så har jeg hatt en enorm hodepine i flere dager som bare forsvinner sånn litt når jeg tar en paracet også kommer den tilbake.. Kan vel kanskje være en sammenheng med mitt heller dårlige inntak av mat og væske. Har nå kontaktet legen min for å høre hva jeg skal gjøre.. Gjør ikke annet enn å ligge rett ut.
Attpåtil dette så kjenner jeg at jeg er sjalu på alle de som begynner å få mage og kjenne babyen sparke så smått. Jeg kjenner ingen av delene og er egentlig ganske deppa av hele opplegget.
Dagens sutre-utblåsningsinnlegg fra meg.