CHANGE 9

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har prøvd dette fra forever living?

Hører om mange som anbefaler dette, men er utrolig skeptisk såpass skeptisk at jeg generelt holder meg langt unna slike ting.

Men igjen en liten stemme som vil ha en kickstart på et bedre liv (har begynt på den metoden som hjelper for meg, telling av kalorier)
Sluttet å røyke for over en mnd siden og har på kort tid greid å gå opp i vekt og vil få de raskt av også.

Derfor lurer jeg på om du har prøvd dette, hvor mye du gikk ned og hvordan det var i ettertid.

Jeg har tatt den, og gikk ned 6 kg på de ni dagene, og 4 kg til etterpå, fordi jeg fortsatte å sise sunt og være aktiv =)
De to første dagene var tøffe, men det gikk, og etter det var det veldig ålreit.. Mistet masse cm over hele kroppen egentlig, og spesielt på magen. Men det viktigste jeg lærte på de dagene var hva jeg faktisk spiste og trykket i meg, så ble veldig obs på kostholdet mitt!! =) Jeg anbefaler den!!

Har boksen stående skal teste det ut snart :D skeptisk, spent og syns det er bitte litt skummelt ;p

Jeg har tatt den, og gikk ned 6 kg på de ni dagene, og 4 kg til etterpå, fordi jeg fortsatte å sise sunt og være aktiv =)
De to første dagene var tøffe, men det gikk, og etter det var det veldig ålreit.. Mistet masse cm over hele kroppen egentlig, og spesielt på magen. Men det viktigste jeg lærte på de dagene var hva jeg faktisk spiste og trykket i meg, så ble veldig obs på kostholdet mitt!! =) Jeg anbefaler den!!
Gruver meg til de første dagene for å si det sånn. Men håper det funker for den er ikke akuratt "billig"

Gruver meg til de første dagene for å si det sånn. Men håper det funker for den er ikke akuratt "billig"
Det kommer til å gå kjempefint!! Synes ikke prisen er så ille jeg, med tanke på alt man får med, og hva den gjør for kroppen =)

Lenge siden du tok den? :-)

Må nok prøve å overtale meg selv og mannen pga prisen :-P

Lenge siden du tok den? :)

Må nok prøve å overtale meg selv og mannen pga prisen :p
Nærmer seg etter et halvt år nå.. Klart, nå er jeg jo gravid igjen, så ''effekten'' og den stramme kroppen har jo dabbet av litt da.. :-P men oppskriftene fra heftet bruker jeg ennå =)

Nei er sikkert ikke det men med en del utgifter så blir det litt sånn ;p
Ja, sånn sett er det jo mye penger å gå ut med på en gang, det er jeg enig i.. Men iforhold til hva C9 har gjort for meg, så angrer jeg ikke et sekund!! :D

De har jo penger tilbake garanti om du ikke er fornøyd. ;)

Søstra mi tok den og sleit veldig. Hu ble veldig kvalm og spydde hele tiden. Så penga tilbake da :)

Søstra mi tok den og sleit veldig. Hu ble veldig kvalm og spydde hele tiden. Så penga tilbake da :)
Det er jo bra det da :-)
Blir mer overbevist om å ihvertfall prøve

Hva går det ut på?

Hva går det ut på?
Det er en kickstart på ni dager, som er baser på og satt sammen med bl. a. Aloe Vera, Fiber, proteinshake og noe som heter Lean tabletter (Dvs tilskudd for å hjelpe på søttsug og forbrenningen).. I tillegg til den så er det et hefte man følger med kosthold og matplan, og hvor mye man skal ta av tilskuddene hver dag... På de ni dagene skal du lære deg mer om kroppen din, hva man faktisk spiser hver dag, og få foku på kosthold og å holde seg aktiv hver dag, som en del av daglig rutine..

Aloe Veraen har vært helt super til meg i etterkant også, så kommer nok aldri til å slutte med den :-P

Det er jo det beste med det!! Man har 90 dager på seg til å teste!! :D

Det er en kickstart på ni dager, som er baser på og satt sammen med bl. a. Aloe Vera, Fiber, proteinshake og noe som heter Lean tabletter (Dvs tilskudd for å hjelpe på søttsug og forbrenningen).. I tillegg til den så er det et hefte man følger med kosthold og matplan, og hvor mye man skal ta av tilskuddene hver dag... På de ni dagene skal du lære deg mer om kroppen din, hva man faktisk spiser hver dag, og få foku på kosthold og å holde seg aktiv hver dag, som en del av daglig rutine..

Aloe Veraen har vært helt super til meg i etterkant også, så kommer nok aldri til å slutte med den :-P

Men du spiser vanlig mat i disse dagene?

Men du spiser vanlig mat i disse dagene?
Njaaa. ikke vanlig-vanlig.. Det er strenge matplaner de dagene =) De to første dagene er et bare tilskudd og proteinshake.
Men det er en lang friliste man kan spise fra om man blir sulten da.. Den var gull verdt for meg... Og hele C9 lærte meg at sult ikke er farlig :-P

Njaaa. ikke vanlig-vanlig.. Det er strenge matplaner de dagene =) De to første dagene er et bare tilskudd og proteinshake.
Men det er en lang friliste man kan spise fra om man blir sulten da.. Den var gull verdt for meg... Og hele C9 lærte meg at sult ikke er farlig :-P

Ok skulle ønske det var en knapp jeg kunne trykke på men er jammen ikke det:/

Det er fri liste ja?

Back
Topp