CHANGE 9

Er en friliste ja! Hvis noen ønsker mer info så kan dere gjerne sende pm :)
Virker til at de allerede har en forhandler da, ikke bra om de blir borte fra den forhandler for noen andre..? ;-)

Det er fri liste ja?
Ja, er en frilite du kan bruke gjennom hele C9, både på de to første dagene , og resten av de. Den inneholder masse gode grønnsaker og frukt/bær, så den er absolutt gull verdt! (Den kan være lur å huske på til etter C9 og, som enkle mellommåltider o.l. )

Ja, er en frilite du kan bruke gjennom hele C9, både på de to første dagene , og resten av de. Den inneholder masse gode grønnsaker og frukt/bær, så den er absolutt gull verdt! (Den kan være lur å huske på til etter C9 og, som enkle mellommåltider o.l. )
Istede for sjokolade/kjeks osv ja.

Istede for sjokolade/kjeks osv ja.
Nettopp :-P Men også istede for en brødskive, eller noe annet som er relativt greit, men som likevel bygger opp under kaloriene i løpet av dagen... Det er utrolig hva de dagene gjør med fokus og tankegang! =)

Nettopp :-P Men også istede for en brødskive, eller noe annet som er relativt greit, men som likevel bygger opp under kaloriene i løpet av dagen... Det er utrolig hva de dagene gjør med fokus og tankegang! =)
Vettu det trenger jeg ihvertfall..å spesielt på kveldene.. sjokolade,nøtter,potetgull osv osv

Vettu det trenger jeg ihvertfall..å spesielt på kveldene.. sjokolade,nøtter,potetgull osv osv
Hehe, ja, og når man blir avhengig av det søte og det salte, huff, det er nesten det verste.. Du vet du må ha noe, men uten å vite hva omtrent... C9 kicker igjeng for deg hvertfall, det er det ingen tvil om. Man må gjlre jobben selv, men det er mye hjelp i produktene og heftet! =)

Hehe, ja, og når man blir avhengig av det søte og det salte, huff, det er nesten det verste.. Du vet du må ha noe, men uten å vite hva omtrent... C9 kicker igjeng for deg hvertfall, det er det ingen tvil om. Man må gjlre jobben selv, men det er mye hjelp i produktene og heftet! =)
Blir en stygg uvane ja.

Ja, det blir desverre det.. Men alle uvaner kan brytes =)
Skal starte på kuren snart. Men venter pga at på fredagen skal vi ut å spise en bedre middag å da vil jeg kunne nyte den fult og helt faktisk :) meeen.. kan man drikke kaffe? Må ha hvertfall 1-2 kopper :o

Skal starte på kuren snart. Men venter pga at på fredagen skal vi ut å spise en bedre middag å da vil jeg kunne nyte den fult og helt faktisk :) meeen.. kan man drikke kaffe? Må ha hvertfall 1-2 kopper :eek:
Kaffen må du nok desverre droppe, da den går imot ''alt'' C9 gjør... Så anbefaler det å trappe ned i forkant, så kroppen ikke får sjokk når du starter... Om du ikke gjør det vil du kanksje få abstinenser med hodepine og slikt når du starter.. Det vil du ikke, tro meg...

Kaffen må du nok desverre droppe, da den går imot ''alt'' C9 gjør... Så anbefaler det å trappe ned i forkant, så kroppen ikke får sjokk når du starter... Om du ikke gjør det vil du kanksje få abstinenser med hodepine og slikt når du starter.. Det vil du ikke, tro meg...
;o wææ... :(

Er selv forhandler og har flere som har prøvd den ut med gode resultat :) Jeg skal også begynne på den selv til helgen :)

Er selv forhandler og har flere som har prøvd den ut med gode resultat :) Jeg skal også begynne på den selv til helgen :)
Hvorfor bestemmer du deg for å ta det en gang til? ;-) gikk du opp noe etterpå?

Har også tenkt å teste den når jeg en dag blir ferdig med ammingen. Har nok ikke lenge igjen med den men vet jo aldri

Hvorfor bestemmer du deg for å ta det en gang til? ;-) gikk du opp noe etterpå?
Jeg har ikke tatt den selv enda. Bare solgt til andre og følgt med på deres erfaringer. Begynner på den selv første gang til helgen :)

Jeg har ikke tatt den selv enda. Bare solgt til andre og følgt med på deres erfaringer. Begynner på den selv første gang til helgen :)
Ok begynte å lure ;-) skjønner det nemlig sånn at de fleste forhandlere prøver den ganske kjapt etter de har blitt forhandlere ;-)

Hvordan var de andres erfaringer? Mange som gikk opp i vekt i ettertid?

Ok begynte å lure ;-) skjønner det nemlig sånn at de fleste forhandlere prøver den ganske kjapt etter de har blitt forhandlere ;-)

Hvordan var de andres erfaringer? Mange som gikk opp i vekt i ettertid?
Har rett og slett ikke hatt anledning til å følge kuren før nå. Når det er sagt så bruker jeg jo svært mange av forever livings andre produkter. Skulle jeg personlig prøvd ut alt som er hadde jeg nok vært blakk :p Nå blir det hvertfall og er glad for det siden det er et så etterspurt produkt. Av 3 kunder som har prøvd:
Nr:1: Gikk ned 3,2kg og har 3 uker senere gått opp 0,3 kg av de.
Nr.2: Gikk ned utrolige 5,2kg og er akkurat blitt ferdig med kuren
Nr.3: Gikk ned 3,6kg. Fortsatte på FIT 1 med det samme og er på 2.uken der. Gått ned enda 2,1kg

Back
Topp