Virker til at de allerede har en forhandler da, ikke bra om de blir borte fra den forhandler for noen andre..? ;-)Er en friliste ja! Hvis noen ønsker mer info så kan dere gjerne sende pm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker til at de allerede har en forhandler da, ikke bra om de blir borte fra den forhandler for noen andre..? ;-)Er en friliste ja! Hvis noen ønsker mer info så kan dere gjerne sende pm![]()
Ja, er en frilite du kan bruke gjennom hele C9, både på de to første dagene , og resten av de. Den inneholder masse gode grønnsaker og frukt/bær, så den er absolutt gull verdt! (Den kan være lur å huske på til etter C9 og, som enkle mellommåltider o.l. )Det er fri liste ja?
Istede for sjokolade/kjeks osv ja.Ja, er en frilite du kan bruke gjennom hele C9, både på de to første dagene , og resten av de. Den inneholder masse gode grønnsaker og frukt/bær, så den er absolutt gull verdt! (Den kan være lur å huske på til etter C9 og, som enkle mellommåltider o.l. )
NettoppIstede for sjokolade/kjeks osv ja.
Vettu det trenger jeg ihvertfall..å spesielt på kveldene.. sjokolade,nøtter,potetgull osv osvNettoppMen også istede for en brødskive, eller noe annet som er relativt greit, men som likevel bygger opp under kaloriene i løpet av dagen... Det er utrolig hva de dagene gjør med fokus og tankegang! =)
Hehe, ja, og når man blir avhengig av det søte og det salte, huff, det er nesten det verste.. Du vet du må ha noe, men uten å vite hva omtrent... C9 kicker igjeng for deg hvertfall, det er det ingen tvil om. Man må gjlre jobben selv, men det er mye hjelp i produktene og heftet! =)Vettu det trenger jeg ihvertfall..å spesielt på kveldene.. sjokolade,nøtter,potetgull osv osv
Blir en stygg uvane ja.Hehe, ja, og når man blir avhengig av det søte og det salte, huff, det er nesten det verste.. Du vet du må ha noe, men uten å vite hva omtrent... C9 kicker igjeng for deg hvertfall, det er det ingen tvil om. Man må gjlre jobben selv, men det er mye hjelp i produktene og heftet! =)
Ja, det blir desverre det.. Men alle uvaner kan brytes =)Blir en stygg uvane ja.
Skal starte på kuren snart. Men venter pga at på fredagen skal vi ut å spise en bedre middag å da vil jeg kunne nyte den fult og helt faktiskJa, det blir desverre det.. Men alle uvaner kan brytes =)
Kaffen må du nok desverre droppe, da den går imot ''alt'' C9 gjør... Så anbefaler det å trappe ned i forkant, så kroppen ikke får sjokk når du starter... Om du ikke gjør det vil du kanksje få abstinenser med hodepine og slikt når du starter.. Det vil du ikke, tro meg...Skal starte på kuren snart. Men venter pga at på fredagen skal vi ut å spise en bedre middag å da vil jeg kunne nyte den fult og helt faktiskmeeen.. kan man drikke kaffe? Må ha hvertfall 1-2 kopper
![]()
;o wææ...Kaffen må du nok desverre droppe, da den går imot ''alt'' C9 gjør... Så anbefaler det å trappe ned i forkant, så kroppen ikke får sjokk når du starter... Om du ikke gjør det vil du kanksje få abstinenser med hodepine og slikt når du starter.. Det vil du ikke, tro meg...
Hvorfor bestemmer du deg for å ta det en gang til? ;-) gikk du opp noe etterpå?Er selv forhandler og har flere som har prøvd den ut med gode resultatJeg skal også begynne på den selv til helgen
![]()
Jeg har ikke tatt den selv enda. Bare solgt til andre og følgt med på deres erfaringer. Begynner på den selv første gang til helgenHvorfor bestemmer du deg for å ta det en gang til? ;-) gikk du opp noe etterpå?
Ok begynte å lure ;-) skjønner det nemlig sånn at de fleste forhandlere prøver den ganske kjapt etter de har blitt forhandlere ;-)Jeg har ikke tatt den selv enda. Bare solgt til andre og følgt med på deres erfaringer. Begynner på den selv første gang til helgen![]()
Har rett og slett ikke hatt anledning til å følge kuren før nå. Når det er sagt så bruker jeg jo svært mange av forever livings andre produkter. Skulle jeg personlig prøvd ut alt som er hadde jeg nok vært blakkOk begynte å lure ;-) skjønner det nemlig sånn at de fleste forhandlere prøver den ganske kjapt etter de har blitt forhandlere ;-)
Hvordan var de andres erfaringer? Mange som gikk opp i vekt i ettertid?
Jeg lager meg heller den enn en vanlig milkshake i dag =)Smaker shaken grusomt ?