cerazette??

linda889

Blir kjent med forumet
Noen her som har brukt denne p-pillen?
Bra eller dårlig erfaring? hørt om en del som har blitt gravid på denne [8|] fortell fortell!!

Jeg var strålende fornøyd da jeg gikk på den før jeg slutta og ble gravid. Jeg blødde bare i starten, etter det blødde jeg ikke i det heletatt. Etter at jeg hadde fått barn og begynte på de igjen blødde jeg masse og ga til slutt opp... Liten vits i å gå på pille og bare blø[8D]

DÅRLIG erfaring!! Blødde totalt hele tiden av dem. Slutta å blø når jeg slutta på dem. Ingen god opplevelse av dem nei! Håper du får bedre:)

ORIGINAL: Trultan

DÅRLIG erfaring!! Blødde totalt hele tiden av dem. Slutta å blø når jeg slutta på dem. Ingen god opplevelse av dem nei! Håper du får bedre:)

Samme her [&:]

Jeg ble et forferdelig troll med stygg hud og masse vann i kroppen...og den stakkars snille kjæresten min fikk omtrent ikke røre meg engang[&o] Slutta med de etter et par måneder og ble meg selv igjen over natta. Aldri mer for min del ihvertfall... MEN når det er sagt har jeg venninner som har vært superfornøyd med dem også, så det er litt individuelt det der

Jeg ble et monster på de der [:@]

blødde ingenting jeg..

men fikk noe sinnsykt  med kviser og vann i kroppen[:'(]

Med en gang jeg var ferdig med amminga, gikk  jeg over til de goe gamle Yasmin-pillene

signerer, endte med graviditet på meg.

ORIGINAL: linda889

Noen her som har brukt denne p-pillen?
Bra eller dårlig erfaring? hørt om en del som har blitt gravid på denne [8|] fortell fortell!!

Jeg fikk sinnsykt til menssmærter! [&:] 

jeg går på den nå og skal bytte ja!

Blødde i 3 uker med en gang jeg begynte på den, 1 uke opphold og nå har jeg fan meg blødd i over 1 uke igjen!! Kommer til å få blodmangel snart.. Dritt!!! [:'(]

ORIGINAL: ~Lille bøllefrø~

Samme her [&:]

Og her..

Brukt det i godt over 1 år. Og har ingen problemer[:)] 

Hjelpes meg! Fikk resept på dem idag [8D] Har ikke rukket å kjøpe ennå, men ser at jeg bør muligens droppe det! Nesten alle har dårlige erfaringer med den[:-]

Jeg er fornøyd, merker ingenting av disse bivirkningene. Har ikke blødd en dråpe, og ingen hudproblemer. Har gått opp et par kilo, men det må jeg nok heller skylde på sjokoladen jeg eter.. :)
Anbefaler deg å teste den jeg, om du får problemer eller om det går fint, det vet du jo ikke før du har prøvd. Er ike noe hokuspokus å slutte om du får bivirkninger heller. :)

Blødde en del da jeg startet på dem, men det er normalt når man endrer på hormonene i kroppen, samme skjedde da jeg fikk satt inn p-stav. Hadde vel mensen omtrent tre ganger på de to årene jeg gikk på dem, og ble gravid igjen med en gang jeg sluttet på dem. Hadde det ikke vært for at jeg er for evig ferdig med barn og ikke orker å tenke på prevensjon hver dag hadde jeg begynt på dem igjen - men staven er lettere nå

Jeg gikk på cerazette for fem år siden, og nå er jeg her på babyverden med ei frøken på 4år og 4mnd.. [8D]

jeg er storfornøyd! :D ingen bivirkninger.. og har ikke fått mensen heller! helt allright! [:D]

Back
Topp