cerazette??

jeg ble gravid på dem[:o]

Høres ut som det er litt forskjellige erfaringer.. [&:] Begynnte på de på fredag, har enda ikke fått mensen.. Men håper virkelig ikke jeg går opp i vekt!! Det er det jeg frykter mest.. Gikk opp 10 kg da jeg begynnte på mikrogynon[:(] Så merker jeg at vekta går oppover er det stopp med en gang. Da blir jeg nesten heller gravid [;)]

Brukte den både før og etter guttungen og var superfornøyd. Kan ikke bruke noen andre p-piller pga migrene men med cerazette forsvant migrenen nesten helt, hadde ikke mensesmerter, fikk ikke mensen[:D] (noen syns det er ekkelt siden de er redd for å være gravide men tar du den på samme tidspunktet hver dag er den like sikker som andre piller!) Hadde ingen bivirkniger og slapp heldigvis blødningene som mange har i begynnelsen, men ville gitt den en sjans hvis eg var du[;)]

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Brukte den både før og etter guttungen og var superfornøyd. Kan ikke bruke noen andre p-piller pga migrene men med cerazette forsvant migrenen nesten helt, hadde ikke mensesmerter, fikk ikke mensen[:D] (noen syns det er ekkelt siden de er redd for å være gravide men tar du den på samme tidspunktet hver dag er den like sikker som andre piller!) Hadde ingen bivirkniger og slapp heldigvis blødningene som mange har i begynnelsen, men ville gitt den en sjans hvis eg var du[;)]

Er pga migrene jeg også må gå på de.. [8|] Men fikk mensen i dag, så er veeeldig spent på hvor lenge den varer osv! men får bare vente å se :) Spennende å se om jeg blir gravid mens jeg går på de [:D] Samboeren min krysser fingrene for at det skal skje[8D] hihi

ORIGINAL: Trultan

DÅRLIG erfaring!! Blødde totalt hele tiden av dem. Slutta å blø når jeg slutta på dem. Ingen god opplevelse av dem nei! Håper du får bedre:)

jeg begynte med de nå etter fødsel og begynte og blå første dagen, trudde jeg hadde fått tilbake mensen jeg[8|]
blør enda.. 14 dager etter jeg har begynt!!

Jeg bruker Cerazette nå, kun pga at man kan amme når man bruker den.
Men ALDRI igjen![:'(]
1 uke fint og flott, 2 uker blødninger, noen dager fint og flott, 1 uke blødning..and so on[:'(]

Jeg brukte de da jeg ammet.
Blødde bare en uke da jeg startet på de, og blødde ikke mer det året jeg gikk på de.
MEN, jeg fikk helt sinnsyke humørsvingninger av de, null sexlyst og taklet knapt at mannen tok på meg..
Så da var poenget med prevensjon på en måte litt borte [8D]

Slutta etter 3 uker... Ble et monster av å gå på de.. [X(][&o]

ORIGINAL: *julilykke*

jeg er storfornøyd! :D ingen bivirkninger.. og har ikke fått mensen heller! helt allright! [:D]

samme her[:)]

gikk på den etter vesla var født.. huff.. for et styr! blødde, blødde og blødde[:'(]

Er veldig fornøyd! Ingen vektoppgang, ikke noe mensen (nå ammer jeg, men sist jeg brukte disse pillene så hadde jeg aldri mensen) og jeg får bedre hud [:D]
Jeg ble ikke gravid når jeg gikk på pillene bare så det er sagt. Men vet om folk som blir gravide med både piller, spiral og kondom. Så hvis du vil være 100%, så ikke ha sex [8D]

Syns det er så merkelig at så mange har blitt gravide på cerazette! De sier jo at hvis man tar tablettene til samme tid hver dag er sjansen for å bli gravid omtrent lik null. Så dere som har blitt gravide var dere nøye med å ta den til samme tid?

Har forresten lest at de som tar tablettene litt ustabilt, dvs ikke helt til samme tidspunkt om dagen, sliter mer med mellomblødninger en de som er nøye.

jeg ble gravid da jeg gikk på cerazette. så de skal ikke jeg gå på igjen

Dere som ble gravid på den.. Ble dere gravide med en gang dere begynnte på dem, eller gikk det noen mnd? :)

Back
Topp