cerazette (p-pille)

februar2007

Forelsket i forumet
hei alle sammen 

er det noen av dere som har brukt cerazette p-pillen?

når fikk dere mensen etter dere slutta på de?
jeg slutta på de etter jeg hadde brukt de i 6 mnd og da kom mensen første mnd.

no har jeg brukt de ca. 1 år og slutta på de i slutten av november men ser ikke noe etter mensen 

jeg har blitt kvalm og faktisk spydd flere ganger, vondt i brystet og veldig vondt i korsryggen, jeg har menstruasjonslignende smerter noen dager men de går over etter en stund[&:]
noen som vet hva dette kan være?
tok graviditetstester i slutten av desember og de var negative.

hehe hadde ingen problemer når jeg gjikk på de, sluttet med de pga. jeg ikke har kjæreste lenger å synest det var unødvendig å gi kroppen for mye hormoner.

har en arveli genfeil som gjør  at jeg kan utvikle blodpropp mye fortere enn andre, er derfor  begrenset hvilken prevensjon jeg kan bruke.

jo jo men jeg har jo ikke hatt sex siden november/starten på desember husker ikke eksakt dato der

ORIGINAL: februar2007

dytt[:)]

nei når jeg har gått på pillen har den ikke vært der, men tidligere når jeg har sluttet har den kommet mnd etterpå

cerazette er noen møkka pillere,
har brukt dem siden nov å skal slutte snart på dem!
jeg får blødninger  1 dag i uken hvertfall føler jeg blør så ofte varer bare 1 dag da ca.
eller null og niks sexlyst.
ikke matlyst ingen ting:(

så er vanskelig nå når jeg ikke vet hva jeg vil begynne på.
har brukt yasmin p-piller før men dem gikk jeg så mye opp i vekt av + at det tok 1 år og 6 mnd før jeg vart gravid etter jeg sluttet på dem

nei har ikke blødd etter jeg slutta på de siden november, men tidliger har jeg slutta med de og for ca. ett år sia hadde jeg en pause på de og og da fikk jeg blødninger mnd etter

ORIGINAL: Tinkers :P

nei har ikke blødd etter jeg slutta på de siden november, men tidliger har jeg slutta med de og for ca. ett år sia hadde jeg en pause på de og og da fikk jeg blødninger mnd etter

hm..aner ikke jeg. jeg gikk på trionetta og da jeg slutta på de, så tok det nesten 5mnd før jeg fikk tilbake mensen. kroppen er rar. men siden du har disse murringene, så kan det være tegn på at du får tilbake mensen.

ja de breukte jeg å men fikk blodpropp  av de, så  ble jeg gravid[8D]

[&:]Jeg går på den ennå så det aner jeg ikke... ikke planer om og slutte heller, har jo mista mensen helt...[:D][:D]

jeg skal aldri bruke de mer iallefall. Blødde jo i hytt og pine og visste aldri når jeg fikk TR eller hvor lenge den skulle vare... [:'(] Merket ikke noe til andre bivirkninger da, men kroppen ble jo helt på jordet med blødninger... Fikk igjen normal syklus med en gang jeg sluttet på de heldigvis[:)]

dytt[:D]

dytt[:D]

Back
Topp