cerazette (p-pille)

Jeg brukte de i ca 4 mnd med normal mensen fra første syklus.
Den fjerde syklusen kom aldri, jeg var gravid på pillen!

Var ikke fornøyd med cerazette, blødde ukontrollert og la på meg...og ble sinna[&:]

hmm har vært veldi fornøyd med de jeg[:)] men hadde sex etter jeg slutta på de uten beskyttelse men tok tester som  var negativ da men har ikke hatt ubeskytta sex siden november desember

ORIGINAL: CHICKA©

Det er jeg redd for at jeg er nå.. Alt har gått bra til nå. Men nå er mensen ihvertfall 8 dager forsinket.

ORIGINAL: Vesla07

Det er jeg redd for at jeg er nå.. Alt har gått bra til nå. Men nå er mensen ihvertfall 8 dager forsinket.

Mange mister jo mensen av de også da!
Men har hørt om flere som blir det på akkurat disse pillene.
Ta en test!

ORIGINAL: Vesla07

Mange mister jo mensen av de også da!
Men har hørt om flere som blir det på akkurat disse pillene.
Ta en test!

jeg mista min når jeg gjikk på den men slutta med de i november å pleier alti  å få mensen første mnd etterpå, men har enda ikke fått den

dytter for deg

ORIGINAL: februar2007

hehe hadde ingen problemer når jeg gjikk på de, sluttet med de pga. jeg ikke har kjæreste lenger å synest det var unødvendig å gi kroppen for mye hormoner.

har en arveli genfeil som gjør  at jeg kan utvikle blodpropp mye fortere enn andre, er derfor  begrenset hvilken prevensjon jeg kan bruke.

Jeg må gå på Cerazette pga sykdom, og har bare positive erfaringer med den. Da jeg begynte med den blødde jeg mye de første mnd., men det roa seg. Og nå har jeg ikke sånne blødninger. Ikke legger jeg på meg av de (det har vel også med livsstil å gjøre...), ikke er jeg hormonell eller mister lysten. Så jeg gir den tommelen opp [:D] Vi planla Sondre godt, slutta med pillene, og ble gravid mnd etter [;)]

Back
Topp