Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det litt på samme måte Jeg kjenner vel ikke til noen av de som nevnes her uansettJeg skjønner at jeg skiller meg totalt ut her
Det eneste crushe jeg har kjendis eller ikke, er mannen min
Andre mannfolk er helt uinteressant
Jeg blir veldig lett ‘forelsket’ altså den sommerfugl følelsen. Aldri noe seriøst, men synes noen ‘kjendiser’ skiller seg ut og er fin. Men tenker at det er lov å tenke, bare ikke handle ut i fra det. Dessuten lite tvilsomt at noen kjendiser finner meg attraktiv hellerhar en på det lokale fotballaget vårt som jeg syner er fantastisk digg, så kribler litt ekstra når vi er på hjemmekamp da. Men har aldri ville byttet ut mannen med noen av de!Jeg skjønner at jeg skiller meg totalt ut her
Det eneste crushe jeg har kjendis eller ikke, er mannen min
Andre mannfolk er helt uinteressant
Her har jeg definert crush som en jeg synes er en kjekkas.
Sean Connery har alltid stått høyt på min liste (holding nå, jeg vet)
Her har jeg definert crush som en jeg synes er en kjekkas.
Sean Connery har alltid stått høyt på min liste (holding nå, jeg vet)
Aleksander Skarsgård....Særlig i True Blood
Ja altså, jeg går heller ikke rundt og føler meg forelsket i de nevnte, slik jeg kanskje gjorde for 20 år siden. Da var jeg litt forelsket i Espen Lind, Brad Pitt og James Leto. Hehe.
Men syns de er skikkelige kjekkaser
Tom Hardy
Gabriel Macht
Gerard Butler
Heath Ledger
Jeg crusher litt på Eminem også jeg
Har irritert meg over Vinni i mange år, men liker han bedre nåHan er veldig kul da.. litt apropos, jeg crusha litt på Vinni i første episode av korslaget, da var han litt elsk
https://youtu.be/syJlq88gCb0