Celebrity crush?!

Jeg skjønner at jeg skiller meg totalt ut her :hilarious:
Det eneste crushe jeg har kjendis eller ikke, er mannen min :cool14:happy112
Andre mannfolk er helt uinteressant :hilarious:
 
Jeg skjønner at jeg skiller meg totalt ut her :hilarious:
Det eneste crushe jeg har kjendis eller ikke, er mannen min :cool14:happy112
Andre mannfolk er helt uinteressant :hilarious:
Har det litt på samme måte :p Jeg kjenner vel ikke til noen av de som nevnes her uansett :hilarious:
 
Jeg skjønner at jeg skiller meg totalt ut her :hilarious:
Det eneste crushe jeg har kjendis eller ikke, er mannen min :cool14:happy112
Andre mannfolk er helt uinteressant :hilarious:
Jeg blir veldig lett ‘forelsket’ altså den sommerfugl følelsen. Aldri noe seriøst, men synes noen ‘kjendiser’ skiller seg ut og er fin. Men tenker at det er lov å tenke, bare ikke handle ut i fra det. Dessuten lite tvilsomt at noen kjendiser finner meg attraktiv heller:hilarious:har en på det lokale fotballaget vårt som jeg syner er fantastisk digg, så kribler litt ekstra når vi er på hjemmekamp da. Men har aldri ville byttet ut mannen med noen av de!
 
Her har jeg definert crush som en jeg synes er en kjekkas.
Sean Connery har alltid stått høyt på min liste (holding nå, jeg vet)
 
Her har jeg definert crush som en jeg synes er en kjekkas.
Sean Connery har alltid stått høyt på min liste (holding nå, jeg vet)

Ja altså, jeg går heller ikke rundt og føler meg forelsket i de nevnte, slik jeg kanskje gjorde for 20 år siden. Da var jeg litt forelsket i Espen Lind, Brad Pitt og James Leto. Hehe.
Men syns de er skikkelige kjekkaser :D
 
Her har jeg definert crush som en jeg synes er en kjekkas.
Sean Connery har alltid stått høyt på min liste (holding nå, jeg vet)

Er sånn jeg tolker crush også. En kjendis jeg synes er hot eller digg. Menn diskuterer jo andre damer, da må vi få lov til å diskutere andre menn ;)

Er litt enig i Sean Connery, men han begynner å bli for gammel for meg nå :p Synes stemmen hans er herlig, da.
 
Tom Hardy
Gabriel Macht
Gerard Butler
Heath Ledger
 
Ja altså, jeg går heller ikke rundt og føler meg forelsket i de nevnte, slik jeg kanskje gjorde for 20 år siden. Da var jeg litt forelsket i Espen Lind, Brad Pitt og James Leto. Hehe.
Men syns de er skikkelige kjekkaser :D

Åh de husker jeg at jeg hadde litt crush på, ja. da jeg egentlig generelt hadde litt mer crusher enn nå :happy:
 
Jeg crusher litt på Eminem også jeg :p
 
Han er veldig kul da.. litt apropos, jeg crusha litt på Vinni i første episode av korslaget, da var han litt elsk

https://youtu.be/syJlq88gCb0
Har irritert meg over Vinni i mange år, men liker han bedre nå :D

Eminem er dødskul! Ble skikkelig lei meg da han spilte i Oslo i fjor og jeg var på ferie. Booket og betalte uka før de lanserte konsertdato. Men jeg har så han sist gang han var i Oslo, i 2001. Feteste konserten jeg har vært på. Nå drømmer jeg om å se han på en svær arena i London eller noe :gen014
 
Back
Topp