Celebrity crush?!

annafk

Gift med forumet
Maiblomstene 2016
Oktoberlykke 2019
Har dere noen skikkelig kjendiskjærleiker?

Jeg ELSKER Eric Dane, hvertfall fra tiden i greys anatomy. (Mcsteamy )

Gabriel Macht, er også helt nydelig. (Harvey Specter i Suits)

Ringer Korser, som spiller The heart guy på tv2, er og en utrolig vakker mann!!

Ser at disse 3 kan være litt samme typen menn, så de er vel min greie ;)
Hva med dere??
 
Mine crush er Nick Carter og Shemar Moore ❤️ Dør litt av dem begge!
 
Dylan O'Brien fra The Maze Runner filmene:happy093Han er noen år yngre enn meg, men alder er vel bare et tall? :happy:
 
Sam heugan og Kit Harington :gen014 men er jo mest crush på karakteren de spiller i seriene da :happy090 og de eksisterer desverre ikke
 
Jensen Ackles (Dean supernatural)
Ian Somerhalder (er vel mest kjent fra vampire diaries)
Chad Michael Murray (One tree hill)
 
Gerard Butler.. London har fallen ooohh
 
Mine crush er Nick Carter og Shemar Moore ❤️ Dør litt av dem begge!
Oh my.... Shemar Moore.... :Heartred Nick Carter var min også, men mer for 20 år siden enn nå :hilarious:

Edit: måtte Google meg gjennom alle crushene deres, er så dårlig på kjendisnavn. Mye eye candy her :) :p Men Shemar Moore er nok øverst på min liste fortsatt :)
 
Last edited:
Oh my.... Shemar Moore.... :Heartred Nick Carter var min også, men mer for 20 år siden enn nå :hilarious:

Edit: måtte Google meg gjennom alle crushene deres, er så dårlig på kjendisnavn. Mye eye candy her :) :p Men Shemar Moore er nok øverst på min liste fortsatt :)
Jeg ble litt forelsket på nytt i Nick etter konserten forrige helg :p men forelskelsen til Shemar (vi er på fornavn :p ) dør aldri ❤️
 
Jeffrey Dean Morgan! Omg for et mannebein! Han er så vanvittig fin at hjelpes! Ellers var Heath Ledger min helt❤️❤️
 
Back
Topp