Ønskernummerto
Glad i forumet
Cd28. Ikm alt fra i dag til cd32 (fredag), har laaaaang lutealfase. Vet ikke hvilken dpo da jeg ikke testet etter el denne gangen. Har heller ikke g-testet, får jo svaret ila uka - men akkurat nå føles den laaaang ….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa38 år. Har 2 gutter på 8 og 9 år CD 24 å fikk disse ikveld 12 dpo. Er jeg gravid tro
Omgvirkelig. Mannen tror ikke på det, har hatt mens smerter hele helga å forrig ukeJaaa
Ja ser jo helt klart 2 streker. Spennende jeg er vel ca 6dpo. Har hatt menssmerter i flere dager. Hvor mange dpo er du?Omgvirkelig. Mannen tror ikke på det, har hatt mens smerter hele helga å forrig uke
Jeg er ca 13 dpo. Skal ha mensen om 2 dager egentlig blenda test for 2 dager siden men ikveld disse. Har hatt mens smerter siden før helga men igår stakk det skikkelig der nede så måtte kjøpe tester i dagJa ser jo helt klart 2 streker. Spennende jeg er vel ca 6dpo. Har hatt menssmerter i flere dager. Hvor mange dpo er du?