Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dette noe alle får?Cd23 og 7dpo. Håper inderlig på festedipp i morgen/overimorgen…
Kjenner den følelsen altfor godt! Har begynt å trene (løpe på tredemølle) ekstra mye i mensdagene, for jeg tør ikke å gjøre det mens jeg kanskje tror at egget kan eller ikke kan ha festet seg. Får i alle fall litt god følelse etter å ha trent litt. Kanskje du og kan gjøre noe du synes er litt positivt for deg som du kanskje ikke vil/tør når du er usikker på om du er gravid eller ikke?Cd1 og sliter litt med å motivere meg til en ny pp …
Kjenner den følelsen altfor godt! Har begynt å trene (løpe på tredemølle) ekstra mye i mensdagene, for jeg tør ikke å gjøre det mens jeg kanskje tror at egget kan eller ikke kan ha festet seg. Får i alle fall litt god følelse etter å ha trent litt. Kanskje du og kan gjøre noe du synes er litt positivt for deg som du kanskje ikke vil/tør når du er usikker på om du er gravid eller ikke?
Googlet litt, og kan se ut som Vitex mer påvirker lengden på lutealfasen? Eller kanskje jeg misforstod. Mitt problem er at folikkelfasen er for kort. Veldig frustrerende, var like kort forrige syklus, men de to syklusene før der kom EL rundt dag 13 eller 14. Mulig det er alderen som gjør dette, og da tviler jeg på at det er noe å gjøre med det.Det er et godt råd! Kan ta litt overhånd, dette her. Og jeg som skulle ta det heeeeelt low key …. Tenker iallefall at jeg skal prøve rød kløver te denne syklusen, føles litt bedre når man «gjør noe». Og om du synes du får tidlig el, kan vitex (regulerer syklusen) hjelpe, mon tro?
Googlet litt, og kan se ut som Vitex mer påvirker lengden på lutealfasen? Eller kanskje jeg misforstod. Mitt problem er at folikkelfasen er for kort. Veldig frustrerende, var like kort forrige syklus, men de to syklusene før der kom EL rundt dag 13 eller 14. Mulig det er alderen som gjør dette, og da tviler jeg på at det er noe å gjøre med det.