CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD9

CD18 etter svangerskapsavbrudd 14+5. Har hatt negative eggløsningstester i to dager nå, etter at de var positive i minst 5. Håper så på at EL har vært :arghh:

CD10

CD30, DPO15. Ikke mens enda. Selv om jeg egentlig ikke har trua denne perioden (pga aksjer kun 4 dager før el), så klarer jeg ikke å slokke liten kine av håp allikevel :angelic: Håpløs, altså!

CD11

Hei! Jeg er 28 år og har ei jente på 6 år og en gutt på 4 år (snart 5) Jeg og samboer har endelig bestemt oss for å prøve på sistemann, noe jeg sterkt har ønsket. Så håper jeg blir gravid fort Jeg er nå 5-6 DPO, å er fryktelig spent på om det kan sitte. Hadde to dager med veldig tydelig eggløsningstester og eggløsningsslim. I tillegg veldig murringer/mensen smerter nedentil akkurat ved positive tester. Er første ordentlige syklus siden å tatt av p-plaster, så veldig usikker om det vil gå nå.. Ang symptomer hittil merker jeg ikke mye annet enn litt stikninger ved eggstokkene. Ved mine to andre graviditeter hadde jeg veldig vondt i brystene før test, så da viste jeg det før jeg tok test... Så håper virkelig det går

Back
Topp