CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD23 - 9 dpo
Symptomer: mensen lignende smerter og strekksmerter i magen (ligamentsmerter?), forstoppelse, tretthet, litt ømme bryster

Syklusdag 19, positiv eggløsningstest på fredag, så ca 3 dpo. Ventetiden frem til testing er tøff Hadde en SA 9 sept og hatt en mensblødning etter det. Så håper virkelig denne runden går To SA -Ett barn- og så to SA igjen. Uheldig i Lotto sa gyn. Så håper det, ellers blir det utredning Men håper virkelig det klaffer denne runden ❤️ blir isåfall en juli-baby

CD19 .. håper 1 dpo, men mulig bare... X Hpo :p :p

Hei, hiver meg inn her for å prøve å korte ventetida mellom PP:)
Litt om meg; Har en skjønn gutt født i februar 2021 og har "prøvd" litt sånn halvveis siden februar i år på nr to, innimellom flytting, oppussing og sykdommene som har gjestet huset siden barnehagestart:hungover:
Er mye nytt å bli vandt med i kroppen etter graviditeten, bla. svimmelhet og kvalme som pms symptomer. Lurer meg hver gang:bag:

Cd 20 muligens 1-2dpo i dag og fikk lagt inn flere aksjer rundt forventet el.

CD19 etter MA/SA i uke 12. Aaaaner ikke når første el/mens kommer, men venter utålmodig. Har hatt en del (sorry tmi) tjukt slim med litt brunt blod i, men ikke utslag på el-test. Mye murring i livmor denne uken. Tok g og e tester i dag. Svakt utslag på e-test og endelig helt negativ g-test (kan kanskje skimte en svaaaaak strek på g-testen, men mulig det bare er fordi jeg vet den kan være der). Er uansett anbefalt å vente til neste syklus med å prøve igjen, så vil bare ha mens så snart som mulig.

Back
Topp