Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første dag mens = CD 1, starten på en ny syklusEt dumt spm, men regnes første dag i mens som dag 1 eller dag 0
Flott, var det jeg trudde, og har brukt å regnet. Men ble plutselig usikkerFørste dag mens = CD 1, starten på en ny syklus
Skjer, det. Mye å holde styr på med alle disse begrepene!Flott, var det jeg trudde, og har brukt å regnet. Men ble plutselig usikker
Jeg fikk svak positiv 8 eller 9 dpo med makesure vanlig.CD22/DPO9. Hvir tidlig er det egentlig vits i å teste med vanlige makesure-strimler? Tidligst 12 DPO?
Takk for at du deler! Jeg teller på knappene om det er verdt å sjekke på morgenen i morgen - er nemlig kjempedårlig til å se veldig svake streker, så frykter at det blir mer stress og usikkerhet enn ved å vente. Var streken din tydelig, selv uten «streksyn»?Jeg fikk svak positiv 8 eller 9 dpo med makesure vanlig.
Jeg så den uten problemer. Mannen også. Men var ikke en tydelig strek. Mer skimting. Men på mine tester er det aldri noe om jeg ikke er gravid. Så da tok jeg en til og den var lik. Om kvelden var den allerede blitt sterkere.Takk for at du deler! Jeg teller på knappene om det er verdt å sjekke på morgenen i morgen - er nemlig kjempedårlig til å se veldig svake streker, så frykter at det blir mer stress og usikkerhet enn ved å vente. Var streken din tydelig, selv uten «streksyn»?