CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD26, 12 dpo. Spent på om TR banker på i dag.

CD 13 :) negativ el test enda ♡ spent på hvor lang syklusen blir denne gangen...virker som jeg har kort/defekt lutealfase den ene månden og lang uke før jeg får positiv eggløsningstest og så forsinket mens men ingen graviditet månden etter... ustabil syklus.. blir spennende å høre hva infertilitets utredning går ut på... krysser fingra for at det er hjelp å få etter hvert så det sitter ei lita spire snart

CD1. På’an igjen :clock

CD 24, men vet ikke hvilken DPO…Bruker Clearbue eggløsningstester med dobbelt indikator, og fikk fast smile CD 10, men det var veldig tidlig for meg…testet etter det og fikk fast smile igjen CD 16…tok progesteron blodprøve CD 20, den var på 49, dvs at eggløsning hadde skjedd, men når? Er veldig forvirret av det…

Last edited:
CD 24, men vet ikke hvilken DPO…Bruker Clearbue eggløsningstester med dobbelt indikator, og fikk fast smile CD 10, men det var veldig tidlig for meg…testet etter det og fikk fast smile igjen CD 16…tok progesteron blodprøve CD 20, den var på 49, dvs at eggløsning hadde skjedd, men når? Er veldig forvirret av det…
Fast smiley er jo maksimal fertilitet :)

Back
Topp