Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for 3+ !5+2 i dagkanskje slutte å teste snart jeg også nå da [emoji173]️
![]()
Husk at CBD ikke nødvendigvis er helt pålitelig når det gjelder å sjekke stigning da.. sist svangerskap fikk jeg 2-3 på testen mens HCG i blodet var over 5000.. for min del kan den fort gjøre meg mer stressa enn beroliget..
Neida, men går vel oppover når den viser høyere![]()
Ja det gjør det jo, men etter å ha vært her på bv en stund, har jeg opplevd ganske mange gravide som er kommet så langt at de forventer 3+, også får de bare 2-3, og går rett i kjelleren.. greit å ha i bakhodet [emoji4]
Det er akkurat det her jeg tenker påJa det gjør det jo, men etter å ha vært her på bv en stund, har jeg opplevd ganske mange gravide som er kommet så langt at de forventer 3+, også får de bare 2-3, og går rett i kjelleren.. greit å ha i bakhodet [emoji4]
Har en digital igjen og er 5+2 i dag og vet ikke helt når jeg burde ta den..vil på en måte være "sikker" på å få 3+!Jeg tok en CB digital nå på utvannet og fikk 2-3, først sto d gravid 3+ men så endret den til 2-3[emoji849] er 3+6,
Er ganske tidlig å få 3+ uansett dafleste får ikke det før uke 5, som er over 3 uker siden eggløsning [emoji4]
Jeg tok en CB digital nå på utvannet og fikk 2-3, først sto d gravid 3+ men så endret den til 2-3[emoji849] er 3+6,
3+6 skal vel i utganspunktet vise 1-2 .. kanskje du er lengre på vei enn du tror?!![]()
Testet etter EL, og hadde en SA 18 april. Så synes det er rart om jeg er lengre [emoji28]
Ææ er så redd for at det ikke skal være en spire der selv om mensen ikke har kommet. Tok en vanlig clearblue en kveld og den viste ett svaaakt pluss tegn men man så at det var en strek. Og det samme morgenen dagen etter. Men 3/4 timer etterpå tok jeg en digital og den viste gravid 1-2. Men så redd siden det var såå svakt pluss tegn på de to andre testene. Når jeg testet fire dager over med første snuppa så ble det to streker på RFSU testen med en gang. Så derfor jeg er så rede for at det ikke skal være noe der nå sol det pluss tegnet var så svakt
Ååå så godt å høreIkke bekymre deg for det. En digital test hadde ikke slått ut hvis du ikke produserte hcg. Bare kos deg med frøet i magen du![]()
Be om tul fra fastlegen.Jeg tok en CB digital til nå, fikk fremdeles 2-3. Hadde 1-2 forrige onsdag, 2-3 på torsdag. Pga lang syklus er jeg usikker på om jeg er 5+2 eller 4+2 i dag. Har mye symptomer.