Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det du kan prøve å tenke på er at hendene kan ligge over hjertehøyde om natta.. da hjelper tyngdekraften litt til i forhold til hevelse..Det er ikke spesielt vondt nå.
Om dagen er jo fingrene i bevegelse, selv om hånda er hoven, så de stivner ikke.
Og om natta bruker jeg skinnene så det hjelper på hovenheta i håndleddet og jeg stivner ikke da
Det du kan prøve å tenke på er at hendene kan ligge over hjertehøyde om natta.. da hjelper tyngdekraften litt til i forhold til hevelse..
Ikke lett ;-) Du får fortsette med det du gjør - unngå salt og sukker og drikke mengder med vann..Jo men jeg klarer ikke ligge på rygg. :-/
Ligger på siden og ligger den armen som er opp, på magen også den andre ligger under hodet eller strak ut. Og beina ligger oppå to puter under overmadrassen så de kommer høyt nok opp
Ikke lett ;-) Du får fortsette med det du gjør - unngå salt og sukker og drikke mengder med vann..
Det er sånn man må gjøre dJa det er lettere sagt enn gjort
Syns der er så mye "usynlig" salt i maten. Mat man ikke ante at det var salt i, sukker også for den saks skyld.
Og det er jo sukker og salt i ALT så å si, så jeg har gitt opp å kutte helt.
Men kutter heller ut eller ned på der jeg ser det er veldig mye.
Har du fått tunnel carpal syndrom-diagnose av legen? Det er som regel at 1-3 fingre dovner bort/du har smerter (tommel, peke, lange). Det der ser jo helt ufattelig ut!!
Syns du burde vise legen bildet av hånda di, sånn i tilfelle du ikke ser sånn ut når du skal dit. Så blir du tatt på alvor
Huff, det ser utrolig slitsomt ut! Vil det bli bedre etter fødsel? Stor godbedringsklem!!