Carpal tunnel

Klister

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som har gode råd?
Holder på å bli gal..
Jeg er ikke av de som er glad i salt og jeg drikker mye, men likevel blir det bare verre og verre :(

Har du prøvd skinner? Ingen erfaring, bare hørt at det hjelper noen

Har også det.. Synst det blir verre og verre :( følger med her for tips!!

Har det eg og, kjenner litt til det på dagtid men om natta er (var) det heilt ille. Kjøpte skinner til håndledda på apoteket som eg søv med. Hadde virkelig ikkje trua på at det kom til å hjelpe, men det hjalp heilt suverent. Før eg kjøpte dei våkna eg ca kvar 1,5 time av at begge armane verka, frå skuldera og heilt ut i fingerspissane, etterpå har det berre vært litt prikking i fingertuppane. :)

Nei, hvor får man tak i det? :-)
Hva er det godt for egentlig?
Det får du nok tak på på apotek. Mange som sover med det om natta visstnok. Det er vel for å stabilisere håndleddene i en hvileposisjon slik at nervene ikke provoseres hele tiden.. antar jeg..

Sliter med det samme! Våkner hele tiden på natten med smerter i hendene, på dagen prikker det i hendene hele tiden, mister følelsen og kraften i begge hendene flere ganger hver dag! Skal teste sånn skinne jeg også! For flere uker til med dette vil være uutholdelig! I natt skulle jeg gi datteren min hostesaft, måtte vekke mannen (som skulle stå opp kl. 5.15) for å få han til å skru opp flasken for meg :P føler meg litt hjelpesløs!

Skinner! Jeg kjøpte noen lignende (500,- pr stk), men gjennombruddet kom etter å ha vært på sykehuset og fått skinner der! Slapp med nød og neppe operasjon! Nå er hendene helt bra, men ligger med skinnene fortsatt :)

Skinner! Jeg kjøpte noen lignende (500,- pr stk), men gjennombruddet kom etter å ha vært på sykehuset og fått skinner der! Slapp med nød og neppe operasjon! Nå er hendene helt bra, men ligger med skinnene fortsatt :)

Er det skinner jeg har kjøpt? De på apoteket visste ikke hva det skulle være annet enn dette.

Kjøpte noen lignende som deg først. Men som sagt- ble bedre når jeg fikk time på sykehuset og fikk andre skinner.

Men dere som er plaget med carpal tunnel, hvordan er dere med mat?
Jeg salter aldri maten, men det blir jo en del halvfabrikat.
Har også lest at det er mye salt i smør, melkeprodukter, kjøpbrød, karbo-holdig mat, kjøtt, pasta, osv.
Så ettersom jeg leste meg frem til er det mye salt i det meste av mat vi spiser iallfall.
Har dere lagt om kostholdet noe? Hva har dere kuttet ut evt?

Slik så hånda mi ut når jeg våknet idag og fikk av meg støttene.
Den er slik ennå, bare nå har det jevnet seg på håndleddet også.
Jeg kokte meg en kopp Kjerringrokk te, hadde lest på nett at det var trygt for gravide og at det var vanndrivende.
Jeg liker ikke te, så den fikk avkjøle seg også gikk den ned på høykant!
Tuttifrutti i magen ble veldig urolig og jeg begynte å lure på om jeg hadde gjort noe dumt.
Leste litt mer på nett og fant mange delte meninger. Fant ingen som kunne si at babyen tok direkte skade av det, men mange som skrev at gravide burde holde seg unna.
Ringte føden og pratet litt med en hyggelig dame som sa at hun visste ikke om det var farlig, men rådet meg til å holde meg unna om jeg ble nervøs for det. Hun anbefalte at keg kunne komme imorn på fødeavd for å få akupunktur, så kanskje jeg skal gjøre det. Noen som har erfaring med akupunktur og ødem? Funker det? Måtte du evt ha mange behandlinger?
Har fått akupunktur for betennelse før, men det er ikke helt det samme.

ImageUploadedByBV Forum1427638381.087668.jpg

Back
Topp