Camsbe's Dagbok

Så søte klær :D og så bra du får så god oppfølgeling, det hjelper så innmari å bare få sett den lille litt på kamera :) jeg slapper sååå godt av nå etter at jeg så den sprelle i går

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Utrolig søte klær! Likte godt den jakken med ører på :D


Fra mobil.
 
Så søte klær :D og så bra du får så god oppfølgeling, det hjelper så innmari å bare få sett den lille litt på kamera :) jeg slapper sååå godt av nå etter at jeg så den sprelle i går

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja ikkesant hihi :D
Ja det er så greit at det er god oppfølging, føler jeg blir så mye mer forstått denne gang :) etter ultralyden idag lettet det 10kg av skuldrene mine. Utrolig deilig å kunne slappe ordentlig av og tenke at det faktisk kan gå veldig bra denne gang :)
Så kjekt at du og har fått sett den lille sprelle <3 det er så herlig å se de sprelle og romstere inni der, hihi :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Fikk en liten overraskelse av lillesøsteren min idag som kom inn i butikken med gave til bebisen <3 hihi :)


Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406825142955.jpg
    1406825142955.jpg
    37,3 KB · Visninger: 20
Formen har vært veldig opp og ned de siste dagene.
Idag tidlig våknet jeg og følte meg helt topp, men et par timer senere begynte det igjen. Trøtt, sliten, dårlig, sulten men ingen matlyst, og rett og slett bare en oppgitt gravid meg. hehe..
Jeg prøver hele tiden å tenke på at alt av symptomer er gode symptomer. Jeg ville jo ikke vært foruten heller. Sist gang hadde jeg jo ingen symptomer, så jeg er jo bare glad for hver symptome jeg får hehe. Men herlighet så slitsomt det er. Er så lei av å være trøtt og ha null energi. Men samtidig er det litt skummelt å si, for jeg vil jo ha alle "plagene" også. hehe.. Kanskje rart for noen, men tror det bare blir slik etter sist gang da jeg hadde SA etter å ikke ha noe symptomer/"plager".
Og ja, puppene da! AU AU AU! hehe. Jeg er så øm at det går ikke an. Ikke på samme måte som i starten, nå er det så mye verre. Når jeg ligger på siden eller på magen føles det nesten ut som om de skal sprenge. haha :p
Men, nok klaging. Idag er jeg offesielt startet på uke 12 (11+1) og da er det bare 6 dager til den magiske 12 ukers grensen, *jippi* :D I tillegg skal jeg enda en tur til legen på fredag for å skrive ferdig helsekortet, og satser på å få en ultralyd da og :) :D
 
Endelig fått kommet hjem og i nattbuksen etter noen timer på jobb. Ble bare en big one til middag idag, ikke så lett når jeg ikke har noe matlyst :( hehe.
Har bestilt doppler også idag :D gleder meg sånn til den dukker opp i postkassen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Bilen er punktert så da blir det frokost i bilen mens jeg venter på min snille pappa som skal hjelpe meg <3 hihi

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Bil-frokost :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1407313561008.jpg
    1407313561008.jpg
    68,7 KB · Visninger: 16
Idag fikk vi doppleren i posten. Og nå har vi nettopp prøvd den. Planen var egentlig å vente til neste uke men det klarte vi selvfølgelig ikke hehe :)
Etter en del leting fant vi endelig hjertelyden. Kjempe herlig å høre <3 Også så kjekt for mannen å få høre hjertet også, siden han ikke har vært med meg til legen. I tillegg var hjertelyden akkurat der jeg hele tiden har følt at den var når jeg holder på magen <3 fantastisk herlig følelse å kunne få høre den lille her hjemme :) <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Da var jeg snart klar for nok en tur til legen, andre del av svangerskapskontrollen idag :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Fikk sett den lille i magen enda en gang idag <3 nå er neste kontroll oul den 19.sept. Så da er det bare å prøve å være tålmodig og samtidig krysse fingrene for at tiden går fort fram til da :) <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
12 uker idag! <3 endelig <3 Og nå er graviditeten delt på Facebook :D <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Måtte høre lille gull sitt hjerte med doppler igjen idag <3 og vi klarte det :) tante T fikk også høre :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vognen er også klar nå! Ikke bestilt, men vi vet hvilken vi skal ha :D i tillegg er vi så heldig å få nydelig hjemme strikket vognpose til den lille <3 ååå som jeg gleder meg :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har vært litt stille fra min side i det siste. Er i det stadiet hvor symptomene har gitt seg og det er for tidlig med spark. Hehe :)
Ellers er vi midt i huskjøp nå. Spennende!!! Har bydd på et par uten hell :/ men håper vi får det denne gang <3 :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
JIPPIIIIIIII :D Vi er nettopp blitt huseiere!!! Ååå det er så deilig å vite at vi er flyttet i HUS når den lille kommer <3 :)
 
Back
Topp