Camping med nyfødt baby?

Etter å ha fått så mange gode tilbakespill her, så ser jeg ikke lenger mørkt på det og gledet meg max til å skrive kontrakt imorgen :):):)
Så bra!
Gleder meg på deres vegne :)
 
Det er helt sant :) Ja, innrede og ordne er sååå gøy :D hihi.
Veldig praktisk, og er det noe så er veien kort hjem også.:) Håper vi blir kjent med noen på plassen vår, hittil så har det kun hvert eldre som har kommet å hilst på oss ;) Så håper på noen barnefamilier rundt om :p Det blir gøy! 5åeinger maser allerde om ikke vi kan sove der. Hehe. Men må legge på teppe ol i telte først, så blir det bra etter det :happy093

Vi er spente på hvordan type folk som bor der... hehe.. Men ser de har fått kjempe flott leke park for barn der så må jo være noen rundt der :)
Moro når 5 åringen allerede vil sove der og være der mer da, et godt tegn :)
 
Vi er spente på hvordan type folk som bor der... hehe.. Men ser de har fått kjempe flott leke park for barn der så må jo være noen rundt der :)
Moro når 5 åringen allerede vil sove der og være der mer da, et godt tegn :)
Da er det nok en del barn der ;) ja, det er et godt tegn! Hun elsker camping :D Vi kjøpte vogna vår i fjor, så første turen var i april i fjor, og etter det har vi bare blitt hektet ;) men drømmen vår er å få fast plass på Hallingdal feriepark. Men vi har desverre ikke råd til Isocamp osv som man trenger der oppe nå, men blir vel ditt om noen år fremover regener jeg med :)
 
Da er det nok en del barn der ;) ja, det er et godt tegn! Hun elsker camping :D Vi kjøpte vogna vår i fjor, så første turen var i april i fjor, og etter det har vi bare blitt hektet ;) men drømmen vår er å få fast plass på Hallingdal feriepark. Men vi har desverre ikke råd til Isocamp osv som man trenger der oppe nå, men blir vel ditt om noen år fremover regener jeg med :)

Vi er heldige og har nå idag da fått fast plass på den campingen vi ønsket i Holmestrand:)
Isocamp er dyrt hihi... Men vi ender nok opp der vi også tilslutt, når økonomien tilsier det ;)
men jeg storkoser meg i forteltet også jeg :)
Vi var heldige og fikk med platting som ble laget ifjor, så har stor plass :)
 
Vi er heldige og har nå idag da fått fast plass på den campingen vi ønsket i Holmestrand:)
Isocamp er dyrt hihi... Men vi ender nok opp der vi også tilslutt, når økonomien tilsier det ;)
men jeg storkoser meg i forteltet også jeg :)
Vi var heldige og fikk med platting som ble laget ifjor, så har stor plass :)
Så deilig :D Kjekt å få med plattingen da, det koster bår man bygger selv merket vi :p Kan sende deg bilde når vi er ferdig :) Isocamp er kjempe kjekt, men plassen vi skal på nå er bare sommeråpent. Så der har vi bare sommer fortelt ;) Vi er på solviken feriehjem i Østfold. Er den nærmeste for oss, og alle andre steder så var det fult. Men vi har fått utsikts plass å ser Kiel båten ol fra plassen vår ;) Og det er flott for barn der også. :) Det blir flott! :)
 
vi har vogn på fast plass og ei på 4 og en som blir 2 nå strax, samt lille så kommer i juli
skal ikke slutte å campe fordiom, koser oss masse her, bare å være litt praktisk så går det fint ☺
 
Så deilig :D Kjekt å få med plattingen da, det koster bår man bygger selv merket vi :p Kan sende deg bilde når vi er ferdig :) Isocamp er kjempe kjekt, men plassen vi skal på nå er bare sommeråpent. Så der har vi bare sommer fortelt ;) Vi er på solviken feriehjem i Østfold. Er den nærmeste for oss, og alle andre steder så var det fult. Men vi har fått utsikts plass å ser Kiel båten ol fra plassen vår ;) Og det er flott for barn der også. :) Det blir flott! :)

Det hørtes jo helt supert ut :) vi har litt dårlig utsikt pga noen trær som de som eierne må krangle med grunneieren om for å få fjernet haha :p Men de har fått fjernet 28 trær til nå så de antok de fikk fjerne noen til neste år:)
men i år med meg som høygravid og baby på sen sommeren så er skygge helt ok :)
Stranda ligger 100 meter nedenfor bare så om vi vil ha sol så er vi jo der mye også :)

Nå holder vi på å vaske vogna utvendig og innvendig og gjøre den klar til å kjøres ned senere idag :)

Gleder meg til å se bilde :)
 
vi har vogn på fast plass og ei på 4 og en som blir 2 nå strax, samt lille så kommer i juli
skal ikke slutte å campe fordiom, koser oss masse her, bare å være litt praktisk så går det fint ☺

Ja, tenker at vi må bare være praktiske fremover og finne løsninger, så kommer dette til å gå supert :)
Er jo så flott for de små med slike minner fremover :)
 
Ja, tenker at vi må bare være praktiske fremover og finne løsninger, så kommer dette til å gå supert :)
Er jo så flott for de små med slike minner fremover :)

ja ikke sant ☺
disse to storkoser seg, er veldig barnevennlig og rolig her.

vannkoker og ha klare ferdigkokte flasker vann om du ikke ammer,
trenger ikke allverdens plass å stelle en baby på heller☺
 
Det hørtes jo helt supert ut :) vi har litt dårlig utsikt pga noen trær som de som eierne må krangle med grunneieren om for å få fjernet haha :p Men de har fått fjernet 28 trær til nå så de antok de fikk fjerne noen til neste år:)
men i år med meg som høygravid og baby på sen sommeren så er skygge helt ok :)
Stranda ligger 100 meter nedenfor bare så om vi vil ha sol så er vi jo der mye også :)

Nå holder vi på å vaske vogna utvendig og innvendig og gjøre den klar til å kjøres ned senere idag :)

Gleder meg til å se bilde :)
Det høres flott ut :) Det blir nok perfekt! Og tenk om sommeren blir veldig varm, D er det deilig å ligge ved vannet :D Vi har nettopp kommet hjem fra vogna, har lagt på teppe i dag. Det bar himmelsk forskjell :p

Bare få ferdig ute og delvis inne så sender jeg deg bilder ;) Interiør er sååå gøy :) Hihi.
 
Det blir sikkert kjempefint med campingvogn på fast plass, selv med nyfødt :)
 
ja ikke sant ☺
disse to storkoser seg, er veldig barnevennlig og rolig her.

vannkoker og ha klare ferdigkokte flasker vann om du ikke ammer,
trenger ikke allverdens plass å stelle en baby på heller☺

Jeg håper å amme hele denne sesongen og neste sesong så er vi klare med ferdig kokte flasker osv :) da blir det evt mest sannsynlig bare flaske på kveld? ( 9 mnd ca)
 
Jeg håper å amme hele denne sesongen og neste sesong så er vi klare med ferdig kokte flasker osv :) da blir det evt mest sannsynlig bare flaske på kveld? ( 9 mnd ca)

jeg satser/håper også på amming, men i tilfelle det ikke går så klarer man seg, selv på camping☺
 
Hva skal dere ha i forteltet? Skal sette opp forteltet denne uka, men har aldri hatt før så er litt blank. Ser for oss en hjørnesofa m bord og en spisegruppe. Men har veldig lyst på liten ovn, for da er det litt mer av middager man kan lage.
 
Hva skal dere ha i forteltet? Skal sette opp forteltet denne uka, men har aldri hatt før så er litt blank. Ser for oss en hjørnesofa m bord og en spisegruppe. Men har veldig lyst på liten ovn, for da er det litt mer av middager man kan lage.

Vi skal ha en sofa krok, kjøleskap med fryser, liten ovn er veldig kjekt, et skap, skohylle, spisegruppe mtp frokost osv men skal også ha rotting på plattingen og masse pynteting og Potter og planter:)
Gleder meg så mye altså :)
 
Hva skal dere ha i forteltet? Skal sette opp forteltet denne uka, men har aldri hatt før så er litt blank. Ser for oss en hjørnesofa m bord og en spisegruppe. Men har veldig lyst på liten ovn, for da er det litt mer av middager man kan lage.
Vi Har kjøpt sofa og stuebord, liten spisestue med plater man kan ta ut. Så titter vi nå etter ett kombi kjøleskap, skjenk ol.skohylla er på plass. Og vi har sånn liten ovn som skal stå på skjenken, med 2 plater på toppen ol, genial :) så skal vi ha utemøbler på utsiden, og masse blomster og planter i Potter ;)
 
Vi Har kjøpt sofa og stuebord, liten spisestue med plater man kan ta ut. Så titter vi nå etter ett kombi kjøleskap, skjenk ol.skohylla er på plass. Og vi har sånn liten ovn som skal stå på skjenken, med 2 plater på toppen ol, genial :) så skal vi ha utemøbler på utsiden, og masse blomster og planter i Potter ;)

Høres så bra ut :) og vi har mye og se frem til med innredning og blomster osv :):):)
Gleder meg til det meste er i boks hihi :)
 
Back
Topp