Camping med nyfødt baby?

drømmeren84

Gift med forumet
Hva tenker dere om det?
Vi har vært å sett på en kjempe fin plass til campingvognen vår og der er det mulighet for fast plass. Lillegutt er ventet i slutten av juli så blir jo kanskje bare 2 helger i sommer vi får vært der uansett...
 
Hvis campingvogna er trivelig og dere har vask, nok vann, håndklær, puter og stæsj og han kan ta seg av kjøring, så burde det vel gå greit?

Jeg har jo ikke født før, så kanskje jeg er vel optimistisk.
 
Jeg er av innstillingen at alt går :) selvfølgelig litt mer forholdsregler som må taes når man har med seg en liten en, men blir jo hva man gjør det til :D
 
Sist var vi på telttur med 6 uker gammel baby, null stress :) tenker mer på din form enn hans form...? Hvis det er rett etter mener jeg, man vil jo ofte ha behov for litt gode fasiliteter til do og dusj...
 
Jeg tilbringte 12 år som barn på denne campingplassen og imorgen kan vi dra og signere papirer :) er en mulighet vi nesten ikke føler kan la gå fra oss.
Og vi skal jo ligge der fast, så tenker uansett at neste sommer allerede blir det jo helt annerledes da han er nesten 1 år osv..
Det er flotte toalett og dusjanlegg der, og 3 min unna campingen bare :)
Og selve campingen er bare 25 min unna hjemme :)

Kjenner sommerfugler i magen da jeg har så fantastiske minner derfra selv som barn, og det å nå kunne gi sønnen vår det samme,betyr mye:)
 
Hvis campingvogna er trivelig og dere har vask, nok vann, håndklær, puter og stæsj og han kan ta seg av kjøring, så burde det vel gå greit?

Jeg har jo ikke født før, så kanskje jeg er vel optimistisk.

Vogna er helt strøken og kun eid av mine foreldre som brukte den 1 helg i året på blues festival:)
 
Jeg er av innstillingen at alt går :) selvfølgelig litt mer forholdsregler som må taes når man har med seg en liten en, men blir jo hva man gjør det til :D

Så enig :)
 
Åh camping! <3

Høres vel ut som du har bestemt deg i grunn ;) med en fast plass e det jo veldig lett å planlegge ka du trenger å ha med for du vet kordan d e der :)
 
Hva tenker dere om det?
Vi har vært å sett på en kjempe fin plass til campingvognen vår og der er det mulighet for fast plass. Lillegutt er ventet i slutten av juli så blir jo kanskje bare 2 helger i sommer vi får vært der uansett...
Kjør på sier jeg :D Vi har selv nettopp fått fast plass til vår vogn. Og er nettopp ferdig med plattingen og satt opp telt osv :p Vi kjørte egentlig rundt, men fant ut at siden vi ventet en midt på sommeren nå, så ble det ikke særlig sommerferie på oss. Så derfor valgte vi dette alternative og flott for vår 5 åring og som kommer seg litt på ferie og kan lage fantastiske barndomsminner <3 Så vi kommer nok til å bli der en del år fremover regner jeg med :D;) Jeg skal og bo på plassen med min datter mens pappan pendler til jobb derfra også, det samme gjør vi etter noen uker babyen kommer ;) Nå er vi heldige og har vogna bare 30min hjemmefra, men uansett gleder vi oss til ferie :joyful:
 
Hva tenker dere om det?
Vi har vært å sett på en kjempe fin plass til campingvognen vår og der er det mulighet for fast plass. Lillegutt er ventet i slutten av juli så blir jo kanskje bare 2 helger i sommer vi får vært der uansett...
Vi er på vogna nå :) ikke noe problem for babyen, men mer usikker på hvordan dwt blir for oss som har født. Man blør, svetter ut vann av kroppen osv, og det kan bli bra klamt og varmt på camping i sommer da. Håper deg går :):) målet er å være her mest mulig. Jeg hadde tatt plassen var jeg dere. Tenk så digg det blir neste vår i permisjonen.
 
Åh camping! <3

Høres vel ut som du har bestemt deg i grunn ;) med en fast plass e det jo veldig lett å planlegge ka du trenger å ha med for du vet kordan d e der :)

Måtte høre her da jeg har en mamma som kom med pekefingeren på at lillegutt burde sove i egen seng den første tiden :p
Men om han ligger i bagen eller vi har en seng der til han, så går det vel bra :)

Så jeg måtte høre her om jeg ikke var helt på bærtur bare:)
 
Kjør på sier jeg :D Vi har selv nettopp fått fast plass til vår vogn. Og er nettopp ferdig med plattingen og satt opp telt osv :p Vi kjørte egentlig rundt, men fant ut at siden vi ventet en midt på sommeren nå, så ble det ikke særlig sommerferie på oss. Så derfor valgte vi dette alternative og flott for vår 5 åring og som kommer seg litt på ferie og kan lage fantastiske barndomsminner <3 Så vi kommer nok til å bli der en del år fremover regner jeg med :D;) Jeg skal og bo på plassen med min datter mens pappan pendler til jobb derfra også, det samme gjør vi etter noen uker babyen kommer ;) Nå er vi heldige og har vogna bare 30min hjemmefra, men uansett gleder vi oss til ferie :joyful:

Jøss, hørtes akkurat ut som det vi har tenkt til :)
Mannen skal pendle til jobb mens vi koser oss der :)
Gratulerer med fast plass dere også:)
Vogna her er også bare 25 min unna hjemme så får det liksom ikke mer perfekt :)
Vi gleder oss til mange år fremover der med å lage barndomsminner for småen :) <3
 
Vi er på vogna nå :) ikke noe problem for babyen, men mer usikker på hvordan dwt blir for oss som har født. Man blør, svetter ut vann av kroppen osv, og det kan bli bra klamt og varmt på camping i sommer da. Håper deg går :):) målet er å være her mest mulig. Jeg hadde tatt plassen var jeg dere. Tenk så digg det blir neste vår i permisjonen.

Kunne ikke vært mer enig :)
Lillegutt kommer i slutten av juli så vi noen flotte måneder der før han kommer og skulle jeg merke at det ikke er så ålreit å være der rett etter fødselen så har vi enda noen uker før sesongen slutter helt og for å ikke snakke om neste sesong:)

Takk for inputten deres jenter, imorgen skriver vi kontrakt:)
 
Måtte høre her da jeg har en mamma som kom med pekefingeren på at lillegutt burde sove i egen seng den første tiden :p
Men om han ligger i bagen eller vi har en seng der til han, så går det vel bra :)

Så jeg måtte høre her om jeg ikke var helt på bærtur bare:)

Åja, hadde aldri tenkt på det som et problem :) mine sov i sengen med oss de :D hehe.. I begynnelsen så koselig :)
 
Åja, hadde aldri tenkt på det som et problem :) mine sov i sengen med oss de :D hehe.. I begynnelsen så koselig :)

Så gla jeg spurte her inne.. mamma kunne lett fått meg til å tro det ville vært så stort problem hehe..
Nå gleder vi oss til en ny epoke :)
 
Syns det høres ut som et flott mulighet,og barn er da så tilpasningsdyktige som oss voksne så det hadde jeg ikke sett mørkt på :)
 
Syns det høres ut som et flott mulighet,og barn er da så tilpasningsdyktige som oss voksne så det hadde jeg ikke sett mørkt på :)

Etter å ha fått så mange gode tilbakespill her, så ser jeg ikke lenger mørkt på det og gledet meg max til å skrive kontrakt imorgen :):):)
 
Jøss, hørtes akkurat ut som det vi har tenkt til :)
Mannen skal pendle til jobb mens vi koser oss der :)
Gratulerer med fast plass dere også:)
Vogna her er også bare 25 min unna hjemme så får det liksom ikke mer perfekt :)
Vi gleder oss til mange år fremover der med å lage barndomsminner for småen :) <3
Samme som oss det da ;) Tusen takk :D Driver nå å får tak i alt jeg kan ha i forteltet :) Det blir spennende i sommer, satser på st alt går bra! Og at vi får brukt den mye :) Regner med vi er hjemme første og kansje andre uka etter fødsel om fødselen går som det skal.Så flytter vi ut ditt igjen når vi er klare for det :) Grarulerer så mye til dere også :) Blir stas for både Store og små det <3 :)
 
Samme som oss det da ;) Tusen takk :D Driver nå å får tak i alt jeg kan ha i forteltet :) Det blir spennende i sommer, satser på st alt går bra! Og at vi får brukt den mye :) Regner med vi er hjemme første og kansje andre uka etter fødsel om fødselen går som det skal.Så flytter vi ut ditt igjen når vi er klare for det :) Grarulerer så mye til dere også :) Blir stas for både Store og små det <3 :)

Gleder meg til å få tak i alt selv hihi :) innrede og bygge rede og bo hehe :)
Må jo si det er veldig praktisk med å ha fast plass bare så nærme igrunn :)
Selv om det er så nærme så føles det lengre unna og helt riktig avstand :)
 
Gleder meg til å få tak i alt selv hihi :) innrede og bygge rede og bo hehe :)
Må jo si det er veldig praktisk med å ha fast plass bare så nærme igrunn :)
Selv om det er så nærme så føles det lengre unna og helt riktig avstand :)
Det er helt sant :) Ja, innrede og ordne er sååå gøy :D hihi.
Veldig praktisk, og er det noe så er veien kort hjem også.:) Håper vi blir kjent med noen på plassen vår, hittil så har det kun hvert eldre som har kommet å hilst på oss ;) Så håper på noen barnefamilier rundt om :p Det blir gøy! 5åeinger maser allerde om ikke vi kan sove der. Hehe. Men må legge på teppe ol i telte først, så blir det bra etter det :happy093
 
Back
Topp