Din fruktbare periode er:
22.02.2009 - 27.02.2009
Eggløsningen finner sted:
25.02.2009
Termin:
20.11.2009
Blir spennende å se denne måneden [:)][:)]
Min fruktbare periode starter altså i dag [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: årganaisikon
ORIGINAL: mammamilla
22.02.2009 - 27.02.2009
25.02.2009
Termin:
20.11.2009
Sikker på at det er din PP !! Da kanskje vi får termin i samme mnd;)
Det hadde vært drømmen det vennen <3<3<3
jaa!
Det hadde vært drømmen det vennen <3<3<3
jaa!
Da kommer jeg på besøk med gravidmagen min
og så drar vi på babytingshoppings [:D][:D]
Jaa!
Når vi blir gravide skal vi møtes! [:)] Enten om jeg kommer til deg eller du kommer til meg !
ORIGINAL: dørti gullkorn
22.02.2009 - 27.02.2009
25.02.2009
Termin:
20.11.2009
weeee[:)][:)][:)]
masse lykke til snuppa!! dette er den PP!!![:D][:D]
22.02.2009 - 27.02.2009
25.02.2009
Termin:
20.11.2009
weeee[:)][:)][:)]
masse lykke til snuppa!! dette er den PP!!![:D][:D]
Tuuusen takk vennen [:D]
Ser du kan få termin 8 dager etter meg!!
Dette skal gå kjempe braaa [:D][:D][:D]
Har ikke fått besøk av tanta enda da[X(]
Og har ikek fått testet heller for har ikke tester!!!
meen får de i morgen håper jeg:) :)
ORIGINAL: Sikon
I dag har jeg sendt søknaden til master!!!
Guuuud dette blir spennende.. Håper jeg kommer inn [:D]
Så spennende [:D]
ORIGINAL: Helene M
Hei snuppa mi!
Lenge siden jeg har pratet med deg nå. Hvordan går det hjemme? Føler du at du blir noe bedre av å tenke mer på deg selv?
Håper du ikke bare gjør husarbeid og stresser rundt nå da. Du må bruke sykmeldinga på deg selv og tenke på hva du vil gjøre med framtida[:)]
Gutten min var ganske så slem mot meg i forrige uke. Jeg kjente ikke noe liv fra torsdagsmorgen og utover torsdagen og fredagen. Så jeg ringte føden på fredag ved lunsjtider og fikk beskjed om å komme inn til en CTG-registrering. (sjekke hjertelyd og aktivitet) Registreringen var ikke "imponerende" som legen sa, men jeg fikk lov til å komme hjem. I helga var han helt rolig. Men på søndagskvelden (etter to fastelavensboller[8D]) begynte å han røre på seg igjen! TAKK GUD! Da var jeg redd altså.
Mamma mistet jo to barn rundt uke 31, og brødrene mine og jeg sluttet å ta til oss næring i samme periode. Heldigvis er han aktiv nå.... Skummelt.
Ellers så var jeg til jordmor i går og alt så finfint ut. Lagt på meg 13 kilo til nå og bryr meg ingenting om det. Føler meg så fin uansett jeg[:D]
Ryggen har begynt å svikte meg litt da. Må til legen i dag, og da blir det mest sannsynlig nedtrapping av arbeid. Har fått en betennelse i ene skulderen og litt nedover ryggen. Ikke deilig å sitte 8 timer foran to pc-skjermer da nei. Helt ødelagt når jeg kommer hjem.
Må vel krype til korset jeg også. Hadde jo håpet å jobbe 100% til the bitter end.. Men men.. Bebis og meg kommer først[:)]
Oi. Lang oppdatering ja! Skal forresten på ultralyd på onsdag. Da skal legene prøve å "estimere" for stor han blir ved termin. Det blir gøy! Er sikker på at jeg får en stor gutt. (med tanke på at sambo va 4700 når han ble født[8|][8D])
Håper du får en finfin dag, angel[:D]
ORIGINAL: Grete71
Hrmf... Få positiv el-test i morgen, du, så havner vi i samme terminklubb med termin nesten på likt! [8D] Nå har jeg ikke el-testa denne mnd for jeg hadde ikke flere igjen, og prioriterte pengene på andre ting.... [&:][8D]
Hei angel! [:D]
Så du skal til en mann som er utdannet både til fysioterapaut, osteopat OG akupunktør?? Du kan ikke bli annet enn superduper frisk! [:D][:D] Håper virkelig han kan hjelpe deg altså. Å gå å være så nedfor og daff og vondt er ikke bra.
Ja, ultralyden i dag ja. Inne i magen min ligger det en sunn og god gutt på ca 2 kilo. Han er 9% over gjennomsnittet og er estimert til å bli ca 3800 g ved termin. Det er heeeelt greit for meg[:)] Jordmor sa at man vil mye heller ha et barn som er noen % over gjennomsnittet enn et gjennomsnittsbarn. Har så mye bedre utgangspunkt da[:)]
Puss och kräm<3
Hei angel! [:D]
Så du skal til en mann som er utdannet både til fysioterapaut, osteopat OG akupunktør?? Du kan ikke bli annet enn superduper frisk! [:D][:D] Håper virkelig han kan hjelpe deg altså. Å gå å være så nedfor og daff og vondt er ikke bra.
Ja, ultralyden i dag ja. Inne i magen min ligger det en sunn og god gutt på ca 2 kilo. Han er 9% over gjennomsnittet og er estimert til å bli ca 3800 g ved termin. Det er heeeelt greit for meg[:)] Jordmor sa at man vil mye heller ha et barn som er noen % over gjennomsnittet enn et gjennomsnittsbarn. Har så mye bedre utgangspunkt da[:)]
Puss och kräm<3
åååhh..
Fantastiske nyheter snuppsa mi [:D]
Fikk du bilder denne gangen også?? [:D]
Ja han mannen er alt det der [:D]
Blir spennende dette da [:D]
Duu.. Send meg en PM eller SMS med adr. din [:)]
Tenkte å lage kort til Viktor [:D]
Suss <3