Camillas tanker :o)

Det kan jo ikke skade. Så får syklusen en sjangse til å stabilisere seg, og dermed slipper du kanskje litt av den første frustrerte tia som prøver ;p
 
hehe.. Det er helt sant, spesielt siden jeg vil ha barn om sommeren, så er det greit å slutte på pillen før jeg burde være gravid liksom.. Men får nok ta en alvorsprat om det på sengekanten i kveld
 
Ååååå.. Jeg er så happy [:)] 
Da min kjære og jeg var og handlet i dag kjøpte han "gravid" bladet til meg. Syns dette var kjempe kjekt!! Så nå har jeg sittet og kost meg med bladet mens han er ute med noen kamerater. Sinnsykt bra blad egentlig, anbefaler folk å kjøpe dette! Selv skal jeg gjemme bladet (etterhver blir det nok bladene) til jeg er gravid. Var så mange nyttige tips og tester og altslags!! Gøy gøy gøy      
 
Ja, jeg vet...gravid bladet er veldig kjekt å lese i. Jeg og noen av mine venninner har samlet alle bladene våres og nå går alle på rundgang når noen av oss blir gravide...så det begynner å bli en del blader etter hvert=) og det er veldig kjekt=)
 
jeg har lest gravid i noen måneder alt :p tror jeg kjøpte det første i november/desember.
Er enig i at det er et bra blad :) Men syntes det blir litt mye at de faktisk har den oppramsingen av barnets utvikling i hver utgave, for den står jo ooooveralt, i alle svangerskapsbøker og på nettet.
 
Ja er enig der toneany, de ramser opp den lista med barns utvikling flere blader har jeg sett, og akkurat det er ikke det som det er vanskeligst å finne informasjon om!! Ellers er jeg kjempe fornøyd med bladet, liker spalten der de følger jordmor på jobb og får lese om fødsler og slikt. Denne gangen var det også med en liste med ting som en burde kjøpe inn før den lille kommer. Det synes jeg var kjempe nyttig (selv om den lista med klær nok kommer til å bli mangedoblet [:-]) [:D] 
 
Millejenta: Genialt å samle opp igjennom årene og levere videre når venninnene blir gravide, det var en kjempe lur ide!! Står jo så mange nyttige tester og tips hver gang at det kan nok være nyttig å lese gjennom de bladene ja [:D]
 
ja, jeg liker også fødselsreportasjene best.
Og den "what to have"-lista var kjempebra, den er nok gull verdt å krysse av på når man har magen under haka og rede-instinktet er på sitt verste.[:)]
 
Nå er det virkelig lenge siden jeg har lagt inn noen ord her inne på babyverden.. tiden har gått med på maksimalt med arbeid og eksamenslesing og i går var eksamen overstått så nå er det endelig sommerferie [:D] men selvfølgelig så har jeg blitt sjuk, har en kropp som ikke tåler stress for å si det slik.. *huff*
går en spennende tid i møte nå... jeg og sambo har vært sammen i 2 år 15. juni så da skal vi på kjærlighetsferie til England bare oss to og kose oss.. og vi har blitt enige om at denne dagen er dagen der pillebrettet skal kastes [:D] åååå.. jeg er sååå glad!! blir en spennende ferie med masse jobbing og prøving!! under 3 uker igjen til pillene kastes [:D] [:D] [:D]
 
[:D]Koslig dagbok du har mammamilla[:D]
 
Gratulerer med overstått eksamen og gratulerer med at du skal slutte på pillene[:)] blir en spennende tid du har i møte... Kjærlighetstur til England hørtes veldig romantisk ut... Blir spennende å følge deg på veien til en spire
 
Klem Hero
 
Hei igjen [:)]
I dag er det 17 dager igjen til pilleslutt (hehe..). og her sitter jeg med bihulebetennelse og synes synd på meg selv.. for en flott dag ute med sol og 23 grader i skyggen, og her sitter jeg inne i det fine været og trykker på pc'en. For en skam!! Sitter her og dagdrømmer om neste sommer.. Min kjære svigerfar har lovet oss ferie til Bulgaria neste sommer.. så gjett om jeg håper på å få baby til sommeren, oh yes..
Ellers lite nytt her i gården.. bestilte den der gratis svangerskapsboken i går, sambo hadde også lyst å lese i den.. noe som jeg satte svært pris på at han ville [:D] syns det er så kjekt når han engasjerer seg!! Nå er det visst ikke lenge til home and away begynner (ja, jeg er stor fan!!! [;)]), bra at jeg er syk så jeg får det med meg, plutselig var det ikke så synd på meg lengre [:D] blæh.. vet ikke hva mer jeg skal skrive.. stikker nok innom en tur i morgen også, har heldigvis fri da.. før jeg begynner på mine 6 uker med jobbing før ferie.. forstår ikke hva folk snakker om når de snakker om den lange ferien alle studenter har..

ha en fortsatt fin dag jenter!! håper at dere prøvere finner en positiv test i løpet av dagen
 
Hei, hei!
Takk for fin helsing i dagboka mi[:)]
Synd å høre at du har bihulebetennelse..ikke noe kjekt det i dette været nei...du må ha MASSE god bedring!
 
Hei=)
Jeg leste noe om student og foreldrerollen i Foreldre og barn.. husker ikke hvordan nr. Men der stod det at man kunne låne "Legat håndboken" der var det en oversikt over stipender og stønader man hadde rett til osv...
 
takk for det du mille!! satser på å bli fort frisk i det fine været [:D]
 
shininstar: takk for tipset du!! skal søke etter "legat håndboken"! setter veldig pris på tips [:D]
 
Stille og rolig i dag også.. nærmer seg stadig pilleslutt noe som jeg er veeeeeldig happy for :D
ellers så er jeg fortsatt sjuk ja.. sovet lenge i dag og scrappet en del kort.. tenkte jeg skulle sende noen "gla i deg" kort til mine kjære venninner og vise at selv om jeg jobber og går på skole hele tiden og ikke har tid til dem så er jeg jo glad i dem.. hehe [:D] 
nå tenkte jeg at jeg skulle lese en bok og slappe av litt.. [:D] snakkes jenter [8D]
 

 God helg!
 
Gooooooooooo Helg! [:D]
 
Takk for alle fine helgemeldinger jenter [:D]
Her sitter jeg og er fortsatt syk ja, men skal nok være klar for arbeidshelg i morgen.. I dag har jeg gjort masse småærend rundt forbi og vært ute med mat til min kjære på jobb.. Ellers har jeg scrappet et par bilder av meg selv og sambo!! gleder meg sinnsykt til vi får en liten en så jeg kan scrappe bilder med småen på [:D] hihi.. ellers lite nytt her ja, blir mitt innlegg nr 100 dette her.. *woohoo*
 
God helg [:D]
 
Back
Topp