Så kjekt med besøk i dagboken!
Og koselig med noen som er akuratt like langt! [:D]
Gratulerer med 10 uker idag du også da!!
Idag er jeg 10 uker!!! 10 uker! Tenk det! Jeg har et foster i magen min! Og 1/4 av svangerskapet er ferdig!
I går, fikk vi fortalt det til endel av slekta, gjenstår fremdeles noen, men det begynner iallefall å bli offisielt nå! Herlig! Sååå godt å endelig få sagt det! Vi skal ha baby, vi skal bli foreldre, vi blir 3 i mars!!!!
Ååå, det er så fantastisk at dette endelig skjedde! At vi får bli en familie!
Første kontrollen i går var ok, litt stresset lege, og jeg ble litt skuffet over at hun bare sier det er helt normalt å være så kvalm som jeg er.. altså, jo, det er vel normalt å være kvalm, men er det normalt å spy døgnet rundt siden uke 4? ikke beholde mat fra torsdag til mandag? Ikke beholde drikke fra torsdag til mandag? Våkne om natten av at man spyr! (grøss!!)
altså.. jeg vet jo at det er vanlig å være kvalm, og uvell.. men jeg blir jo bekymret når jeg ikke får i meg noe som helst!
Men ja, babyen har det bra sa hun.. for den tar av mine reserver.. jeg vet jo egentlig det.. men klart, jeg blir bekymret, fortvilt og redd, når jeg kaster opp igjen vannet jeg drikker!
Om ikke annet trenger jo jeg også vann da!
Men men, det ordner seg nok!
har endel menssmerter idag,mer enn jeg har hatt hele svangerskapet tror jeg.. jobber nok mye på der nedi nå!
Ellers var legen min så dum(?) å si at mellom uke 10 og uke 12 er det litt ekstra stor abortfare.. vel, hun vet jo at vi har mistet noen ganger, og hun vet jo at vi er kjempe bekymret for dette... og når jeg tydligvis har oversett dette samme hvor jeg har lest, og ikke fått det med meg, skulle jeg bare ønske at hun ikke hadde sagt noe!
MEN, vi har jo sett hjertet to ganger, og jeg er jo sååå kvam og uvell, at dette må jo gå bra??! [:)]