? Cameleons Svangerskapsdagbok ?

12+2 idag!

I går, var det muligheter å bli innlagt på sykehuset, pga dehydrering og blod i oppkastet. Men jeg skapp unna! Kroppen har det bedre nå, og jeg spydde hverken i natt eller hittil idag! Deilig! Fikk økt dosen med kvalmestillende, så det hjalp nok! [:D]

Tenker stadig over hvor fantastisk det er at inni meg, ligger en del av mannen, sammen med en del av meg, og utvikler seg til å bli babyen vår! En nyyydelig liten sak! Forelsket! [;)]

Siste dagen i August. Høsten er kommet, min favoritt årstid!!
Gleder meg til vi har flyttet inn i nyehuset, da skal jeg bake eplekake, og drikke kakao med krem, for da er sikkert kvalmen gitt seg!! Gleder meg til å sitte inne, høre på regnet, og tenne stearinlys! Og ikke minst, skal jeg kose meg med mannen og hundene slik som hvert år, men i år blir det også kosing på babymagen!! [:D]
HERLIG! Rett og slett fantastisk!

Er hjemme alene nå. Skal flytte hjem til mamma og pappa for en ukes tid. Det blir nok kjekt! Mannen er en uke borte i skolesammenheng, og siden jeg ikke får være alene, inntil formen blir bedre, flytter jeg hjem på pikerommet!

Om en uke er det ny ultralyd! Fått time til den ordinære også, men skal få prøve å flyttet timen, siden mannen er utenlands akuratt da.. [8|] Krysser virkelig fingrene for at det går!! Og etter mensterminen er jeg 20 uker den dagen jeg skal på ul. greit nok at tidlig ul viste jeg var en uke kortere da, så får jo bare håpe det stemmer.. [:)] 

Jadda.. Ellers har jeg nettopp funnet ut jeg er husredd også! Hadde det vært kveld og mørkt, og storm ute, kunne jeg forstått det.. men klokken er halv 11 på formiddagen, lyst ute og oppholdsvær.

Men nede i gangen slo først ene døren igjen, deretter skrudde printeren seg på å begynte å lage alle mulige lyder. Hundene ble på vakt, og pluttselig setter begge to i DEN bjaffinga! Gosj!
Godt voffsene er her og passer på meg og babylille! [8D][:D]
men nå skal vi pakke med oss litt ting, som vi trenger denne uke, og dra hjem til mor og far! Det skal bli deilig..

Back
Topp