Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?trodde alle visste om sine egne utdrikkningslag jeg hihi,de bryluppene jeg har vært i de siste har de nemlig vist.[;)]
Ja, det vet jeg!
Hehe!
Man skal jo ikke vite om sitt eget utdrikningslag da!
Vi får se hvilket humør mathea er i da!
Hun er ikke helt grei for tiden...
hehe
ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?JO,det skulle ikke bli noe problem,så klart han kjører han hjem.Så klart du ikke skal stå opp og hente han på Reinsvoll.
Skal Stian være sjåfør?
hehe!
Kan ikke du overtale han til å kjøre Per Mathias hjem hit, så jeg slipper og stå opp i natt med barn og hente han på Reinsvoll da??
ORIGINAL: Elvir@
ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?hoho,kjøpte ny til min på cubus for noen uker siden jeg+ bukse også,så han blir så fjong og fin att[:D]
Jepp!
Drar på CC nå..
Må ha ny skjorte, jeg hater skjorta hans, og han elsker den!
Hehe
ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?Akkurat det samme som her,men gidder ikke kjøpe meg så mye før jeg har gått ned 10-20 kg,minst..
ORIGINAL: Elvir@
ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?hoho,kjøpte ny til min på cubus for noen uker siden jeg+ bukse også,så han blir så fjong og fin att[:D]
Jepp!
Drar på CC nå..
Må ha ny skjorte, jeg hater skjorta hans, og han elsker den!
Hehe
Vi fant en fin på Kapphal!
Hehe!
Og to belter og ny genser, så nå er jeg litt sjalu, for er JEG som trenger klær=(
hihi
ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?HAr vært der engang jeg også gitt,men det er lenge siden nå,før jeg fikk barn.Men skal tilbake,det er målet mitt...Men når er jo an annen ting da.Dere får komme entur hvis dere kjeder dere?
Er noe dritt!
Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Kjøpte meg en ny bukse da!
Litt sånn sæggebukse...
men måtte jo opp i str 44[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg som var en fin 38 engang[&:][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]