C_H_I_C_K_A™?

Elvir@

Glad i forumet
Du skal i morra når mannfolka våre er ute og har det gøy da?

Aner ikke!
Hakke peiling...
Var vel snakk om å stikke å levere Mathea med svigermor på kveldingen!
Men må jo ha henne alene hele dagen!

Så vet ikke jeg!
Prøve og slappe av litt, merker jeg er tung i hodet i dag!

Der da?

gutta skal ut til svigermor på dagen og lage pepperkaker.Men etter det veit jeg Ikke.Eller jeg selv har ingen planer...

Kan dere ikke ta dere en tur da hvis dere kjeder dere?

Visste du at brudeparet ikke visste at det var utdrikkningslag for dem?.

Ja, det vet jeg!
Hehe!

Man skal jo ikke vite om sitt eget utdrikningslag da!

Vi får se hvilket humør mathea er i da!
Hun er ikke helt grei for tiden...
hehe

ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?

Ja, det vet jeg!
Hehe!

Man skal jo ikke vite om sitt eget utdrikningslag da!

Vi får se hvilket humør mathea er i da!
Hun er ikke helt grei for tiden...
hehe
trodde alle visste om sine egne utdrikkningslag jeg hihi,de bryluppene jeg har vært i de siste har de nemlig vist.[;)]

Oki,men hun kan jo leke med gutta da når de kommer hjem,kanskje hun blir blidere da.Har en trassig 4 åring selv.hihihi

Hehe!

Vel, trodde ikke de skulle vite om jeg!!!
Men men....

Men trodde ikke han Per M skulle dra SÅÅÅ tidlig da...
Hadde liksom sett for meg litt hjelp i morgen med de to ungene, men nå blir jeg jo alene da..
Svigermor var visst ikke interessert[&:] i å ha mathea alene, kun på besøk...
hun var litt sliten[:'(][:'(][:o]

Såpass,så dårlig gjort da.

S skal på jobb fra 09 i morgen han til kl 13,så jeg ser han kun i døra.Han skal jo forresten være sjåføren deres i morgen,så da kommer de trygt fram dit di skal.;)

Men ta med deg ungene og kom en tur i morra du!

Skal Stian være sjåfør?

hehe!
Kan ikke du overtale han til å kjøre Per Mathias hjem hit, så jeg slipper og stå opp i natt med barn og hente han på Reinsvoll da??

Skal Stian være sjåfør?

hehe!
Kan ikke du overtale han til å kjøre Per Mathias hjem hit, så jeg slipper og stå opp i natt med barn og hente han på Reinsvoll da??
JO,det skulle ikke bli noe problem,så klart han kjører han hjem.Så klart du ikke skal stå opp og hente han på Reinsvoll.

Flotters!!!

Det var dagens beste nyhet [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
det er bra.så var det bare og finne klær til disse gutta da!!

Jepp!
Drar på CC nå..
Må ha ny skjorte, jeg hater skjorta hans, og han elsker den!
Hehe
hoho,kjøpte ny til min på cubus for noen uker siden jeg+ bukse også,så han blir så fjong og fin att[:D]

ORIGINAL: Elvir@

Jepp!
Drar på CC nå..
Hehe
hoho,kjøpte ny til min på cubus for noen uker siden jeg+ bukse også,så han blir så fjong og fin att[:D]

Vi fant en fin på Kapphal!
Hehe!
Og to belter og ny genser, så nå er jeg litt sjalu, for er JEG som trenger klær=(
hihi

ORIGINAL: Elvir@

Jepp!
Drar på CC nå..
Hehe

Vi fant en fin på Kapphal!
Hehe!
Og to belter og ny genser, så nå er jeg litt sjalu, for er JEG som trenger klær=(
hihi
Akkurat det samme som her,men gidder ikke kjøpe meg så mye før jeg har gått ned 10-20 kg,minst..

Er noe dritt!
Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Kjøpte meg en ny bukse da!
Litt sånn sæggebukse...
men måtte jo opp i str 44[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg som var en fin 38 engang[&:][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]

Er noe dritt!
Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt Dritt
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Kjøpte meg en ny bukse da!
Litt sånn sæggebukse...
men måtte jo opp i str 44[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg som var en fin 38 engang[&:][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]
HAr vært der engang jeg også gitt,men det er lenge siden nå,før jeg fikk barn.Men skal tilbake,det er målet mitt...Men når er jo an annen ting da.Dere får komme entur hvis dere kjeder dere?

Ja...
Er Nemo på tven nå!
Even Nikolay våkna nettopp, og da er det vel og pakke litt til Mathea, for å stikke til svigermor.
har lurt henne til å ta henne i natt, så da er det bare E.N å tenke på!
Merker jeg er sliten etter en lang uke med begge to.
Så blir vel å spise pizza der, og snike seg tidlig hjem for å legge meg på sofaen!
Hehe!

Per M sendte forresten mld og kunne fortelle at svigermor hadde klart å fortelle Ole J at det var utdrikningslag idag...Så han var ganske sikker på at de kom ja. Men han visste jo ikke HVA som skal skje da!
Men er jo bare Så typisk svigermor. Hehe!

fikk hunsagt det.herregud er det mulig.Kjerring da..Men hovedsaken var jo at han visste ikke hva de skulle da,så får håpe ahn får en flott dag.Frode trodde forresten at det ble dyrere ettersom to til ikke skulle være med..Fy sier jeg bare.synes ikke noe om denne utgiften jeg...

Nå skal vi på butikken alle 4,så skal vi kose oss...[:D]

Vi har ikke hørt om noe dyrere, og kommer ikke til å betale noe mer...
Men var vel meningen at maten skullle være inkl, og det blir den ikke nå?
Noe i den dur?

Back
Topp