Bytter du gardiner til advent/jul?

Bytter til røde julegardiner i stua og kjøkken.
Har lilla gardiner jeg henger opp i september, de henger som regel til 1 uka i desember er gått før vi henger opp røde gardiner :)

Fin mulighet til å få vasket de andre gardinene :p
 
Nei, det gjør jeg ikke. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.
 
Hva? Bytte gardiner? Har enda ikke fått opp nye gardiner ett vi flyttet inn her vi bor nå, så her henger det gamle blomstrete gardiner på kjøkkenet etter samboers besteforeldre eller noe :hilarious: :p
 
I år bytter jeg til jul gardiner før første advent for starter på jobb igjen i desember.
 
Nei, gjør ikke det. Føler det er en tradisjon blant de eldre først og fremst...? :)
 
Gjør ikke det, har ikke tenkt å følge slike tradisjoner.
 
har bare rullegardiner men setter opp noen røde og hvite til jul :) men skal kjøpe noe skikkelig den gang vi får noe eget :)
 
Ja bytter til røde gardiner :)
Har røde og hvite gardiner, kjøpt på sparkjøp.
 
Henger opp julegardinene til advent. Både i stua og på kjøkkenet. Ikke på soverommene. Gardiner er liksom den ene tingen jeg syns er greit å ta frem tidlig. Litt fordi jeg tenker at hvis det skal være vits å skifte gardiner, så må dem jo få henge en liten stund :)
 
Nei. Gidder ikke :p
Ikke liker jeg rødt heller så hadde blitt for mye :)
 
Mener jeg har kappe med julemotiv vi kan henge på kjøkkenet.

På stua har vi panelgardiner og bytter ut til noen i lin med røde hjerter på, med helt rød bak. Gjøres sånn til advent, ca....
 
Nei, har så mange vinduer som i såfall burde blitt byttet i at det er uaktuelt. Har lyse, lette gardiner med lysstjerner og hjerter hengende i gardinstengene i noen av vinduene. Liker det best sånn :).
 
Nei her har vi lameller i hela huset. Finns inga gardinstång her. Så de blir inga gardiner
 
Ja! Vil ha røde gardiner i hele huset :D men nå har vi kjøpt nytt og større hus så har ikke råd til å pryde vinduene med dyre julegardiner dessverre :( men til neste år SKAL jeg spare til julegardiner igjen! Elsker julen!
 
Har julegardiner til kjøkkenet og til soveromshallen. Har åtte vinduer i stua, så jeg har ikke prioritert å kjøpe flere sett med gardiner enda ;) Hvis jeg vinner i lotte blir det nok prioritert ;)
 
Bytter til røde gardiner på stua,loftstua og soverom og jule rullegardiner på kjøkkenet:)
 
Back
Topp