Bytter du gardiner til advent/jul?

Aldri gjort! Men så har jeg jo kun to liftgardiner i hele huset. En på kjøkkenet og en på badet.
 
Nei det gjør jeg ikke:)
Vinduene mine har ikke standard størrelse så det er så dyrt:p
 
Bytter på kjøkkenet til kapper med røde hjerter. Har røde gardiner til stua også, men syns de er litt mørke, så ikke sikker på om jeg bytter der.
 
Bytter til julegardiner på kjøkken og i stue. Bytter alltid til første søndag i advent, men i år er vi bortreist da så da bytter jeg helgen før. Altså neste helg. :D
 
Sydde meg noen rød med hjerter på i fjor:)
 
Skal ut å se etter en liftgardin med julemotiv i morgen . Men det blir kun å bytte på kjøkkenet. I stua har vi ikke gardiner.
 
Bytter kjøkkengardinene, der har jeg noen med nisser på.
Resten av huset får klare seg med de vanlige gardinene. Skal nevnes at i stua har jeg lilla, så de er jo perfekt for advent ;)
 
Ja henger opp julegardiner når jeg pynter til jul første advent:)
 
Jeg bytter til røde julegardiner i stua. Mener jeg har egne julegardiner til kjøkkenet men vet ikke hvor de er så må kanskje ha noen nye der.
 
Ja, gjør det. Vi har bare 2 sett med gardiner. Så da er det greit å få litt forandring når det kommer til jul.

Vi har ett sett med lilla som henger oppe resten av året og røde til jul. ;)
 
Har pleid å bytte til julegardiner, men i år gidder jeg ikke.....
 
Skal bytte til julegardiner på kjøkkenet, men ikke i stua.
 
Bytter til røde julegardiner. Og hvite med hjerter på kjøkkenet.
 
Har røde gardiner til stua. Kjøkkenet trenger nye, tror det blir hvite eller beige.
 
Nei de lille gardinene ville isåfall bare blitt brukt noen få dager i året så har ikke prioritert å kjøpe det. Har lilla duker da. Røde julegardiner kommer senere. Henger ikke så mye lenger de heller når jeg tenker meg om :p
 
Til nå har jeg byttet kun på kjøkkenet, vurderer å kjøpe nye julegardiner til spisestua i år. På stua har vi mørkegrå gardiner fra før så de kræsjer ikke med julefargene uansett :)
 
Back
Topp