Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro de fleste tar det ganske profesjonelt eneste er at det ikke er sikkert det er så lett å få bytta nå pga korona. På vår helsestasjon er det i alle fall ganske redusert bemanning nå siden flere har blitt omdisponert...
Jeg starta tråden etter at jeg tok kontakt med min helsestasjon for å be om det og fikk avslag, de ville heller at jeg skal i ett slags møte med hs for å fortelle om hvorfor jeg er misfornøyd og gi henne en sjanse til.Vil tro de fleste tar det ganske profesjonelt eneste er at det ikke er sikkert det er så lett å få bytta nå pga korona. På vår helsestasjon er det i alle fall ganske redusert bemanning nå siden flere har blitt omdisponert...
Jeg starta tråden etter at jeg tok kontakt med min helsestasjon for å be om det og fikk avslag, de ville heller at jeg skal i ett slags møte med hs for å fortelle om hvorfor jeg er misfornøyd og gi henne en sjanse til.
Syns hele greia er kjip og vanskelig.
Hehe litt som oss. Vi er vel ikke misfornøyd men jatter for det meste med. Innså fort at å ikke følge helsedirektoratets anbefalinger mtp soving og mat er å invitere til uenigheter xDHer også. Her er det uansett ikke flere enn to å velge i, og kjemien er ikke særlig på plass med noen av de. Min løsning er rett og slett å jatte med de, og takke fanden for at det etterhvert er ganske lenge mellom hver kontroll.
Ja, veldig merkelig. Blir jo ikke å brått mene at hun har gitt gode råd og stole på det hun sier av ett slikt møte.Oi, det var litt av en løsning
Tror jeg enten hadde gått inn på møtet med hevet hode og sagt nøyaktig hva jeg syntes, eller mest sannsynlig sagt at jeg ikke kommer på et slikt møte.
Uff, da er det ikke så lett nei Forhåpentligvis vil de fleste hs ha forståelse for at det ikke er alltid det klaffer, men er uansett ubehagelig....Jeg starta tråden etter at jeg tok kontakt med min helsestasjon for å be om det og fikk avslag, de ville heller at jeg skal i ett slags møte med hs for å fortelle om hvorfor jeg er misfornøyd og gi henne en sjanse til.
Syns hele greia er kjip og vanskelig.
Ja, veldig merkelig. Blir jo ikke å brått mene at hun har gitt gode råd og stole på det hun sier av ett slikt møte.
Vet ikke helt om jeg faktisk skal dra på det, eller bare skrive en mail.
Ja, tror det er det jeg må gjøre. Virker bare ekstremt ubehagelig og som bortkasta tid med ett sånt møte.Herlighet, jeg hadde aldri gått på et MØTE for å "fikse opp i" dårlig kjemi med hs. Skriv en skriftlig klage og si at du herved ber om å få tildelt ny hs.
Har selv gjort det og ved en skriftlig klage er det mer formelt og de blir mer plikta til å gjøre noe
Ja, tror det er det jeg må gjøre. Virker bare ekstremt ubehagelig og som bortkasta tid med ett sånt møte.
Hvor adressert du klagen? Sendte du som mail eller brev?
Har vist ubeleilig at jeg ville bytte i forhold til ferieavviklingJa vettu hva, det tenker jeg ikke kommer noe godt ut av overhodet. Hverken for deg eller for hs. Må være minst like ubehagelig for ho liksom. Jeg ville hvertfall aldri hatt et møte med noen som var såpass misfornøyde med meg hvis de egentlig bare kunne få noen andre
Jeg adresserte det til helsestasjon ved typ daglig leder, ledende hs eller noe i den duren. Husker ikke helt, det er 3 år siden. Men det var ikke noe spørsmål OM jeg plis kan få bytte, jeg sa at jeg BER OM å få bytte umiddelbart. Og det fikk jeg heldigvis da
Her også. Her er det uansett ikke flere enn to å velge i, og kjemien er ikke særlig på plass med noen av de. Min løsning er rett og slett å jatte med de, og takke fanden for at det etterhvert er ganske lenge mellom hver kontroll.
Har vidt ubeleilig at jeg ville bytte i forhold til ferieavvikling