BUTIKKANSATT!!!!!!

*BalleFlass*

Elsker forumet
Jeg ble så irritert i sted[:@][:@][:@] Jeg var å handlet etter jeg hadde levert lillemor. Det var kun meg som var i kassen.. Før jeg la på varene satt han butikkansatte å bet negler...Han begynte ikke å ekspedere meg før han hadde bitt seg ferdig..dette synes jeg i tillegg var ekkelt, at han biter negler før han tar på mine MAT varer. Så kom han til melken, Den melken var det påskekrim på, og han presterer å begynne å lese på melken...Han datt seriøst så inn i påskekrimmen at han ikke jobbet videre...bare satt der og leste og leste! Helt til jeg måtte si at "hallo? jeg vil faktisk hjem i dag...."
[:@][:@][:@][:@][:@]

For en irriterende fyr!!!! [:@][:@][:@]

[:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(] HATER sånt! Hadde det vært MEG hadde jeg sendt mail til kjeden jah... 

Jeg er gravid og hormonell og ville bare komme meg hjem å spise frokosten min...[:(][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Labambie

[:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(] HATER sånt! Hadde det vært MEG hadde jeg sendt mail til kjeden jah... 

Hehe....[:)] Var helt sykt irriterende

ORIGINAL: Labambie

sign!!

Hehehe... Sånne typer er ikke direkte lekkert i en slik jobb nei [8D]

Var på jysk selv her om dagen å så kom ei bort å spurte om jeg trengte hjelp, å hun var sinnsykt hyggelig i stemmen men ansikte hennes var helt "dødt"[8D] så ble sånn jeg må si det men jeg VIL IKKE !! [8|][:D]

Sikkert fryktelig irriterende. Hadde nok blitt forbanna sjøl, men..... Kniiiis [:D][:D][:D]

ORIGINAL: InLoveAndIHateIt

Hehehe... Sånne typer er ikke direkte lekkert i en slik jobb nei [8D]

Var på jysk selv her om dagen å så kom ei bort å spurte om jeg trengte hjelp, å hun var sinnsykt hyggelig i stemmen men ansikte hennes var helt "dødt"[8D] så ble sånn jeg må si det men jeg VIL IKKE !! [8|][:D]

Creeepy!!!![&:]

ORIGINAL: Dollface

sorry.. [:-]

Hahaha...Åh herregud...

Jeg hadde bare gått tror jeg.. Og handla et annet sted.

Æsj æsj. skjønner du reagerte på det med neglene[:@]

ORIGINAL: YsePyse

Hahaha...Åh herregud...

Jeg hadde bare gått tror jeg.. Og handla et annet sted.

Trur eg først hadde spurt ke faen han dreiv med, æsj... Tenk å sette kunder på vent for å gnage ferdig på neglene sine da!![&:][8D]

HAHAHAHAHAHA!!!!

Hadde ledd meg ihel!

jeg tror jeg hadde sett etter hvor det skjulte kameraet var plassert [8|][:D]

Back
Topp