BUTIKKANSATT!!!!!!

Jah...skulle nesten tro det var skjult kamera...[:@][:@][:@]

Hahahaha
Unnskyld meg.. Han kan jo ikke være riktig klok!!

OI!! Jeg har avdelingsleder i kassa og hvis noen av mine folk hadde gjort det hadde det blitt en liten samtale gitt!![:'(][:@]

ORIGINAL: YsePyse

Hahaha...Åh herregud...

Jeg hadde bare gått tror jeg.. Og handla et annet sted.

høres ut som en som ikke skulle jobba der... Hløres i grunn ut som en jeg har møtt... jobba et sted der en sommervikar kunne komme et par timer for sent fordi han "ikke orka stå opp så tidlg". En annen gang ringte han og sa at han ikke kom, han ville til Oslo en tur i stedet [8|] Han ble bedt om å slutte...

ORIGINAL: Mamma til A og K

ORIGINAL: InLoveAndIHateIt

Hehehe... Sånne typer er ikke direkte lekkert i en slik jobb nei [8D]

Var på jysk selv her om dagen å så kom ei bort å spurte om jeg trengte hjelp, å hun var sinnsykt hyggelig i stemmen men ansikte hennes var helt "dødt"[8D] så ble sånn jeg må si det men jeg VIL IKKE !! [8|][:D]

I sånne tilfeller prøver jeg å tenke at "huff, hun har sikkert en dårlig dag. Kanskje hun startet dagen med å få vite at noen har dødd, eller at hun er ufrivillig gravid, eller at kjæresten har vært utro..."
Da føler i hvert fall jeg meg litt bedre. [:)]

Man skal uansett legge bort den dårlige dagen når man kommer på jobb. Er man i serviceyrke skal man yte service uansett!

Jeg hadde bare gått..
En gang skulle jeg handle i en kiosk oppi her, jeg la alle varene på disken, var en god del varer + jeg hadde plukka en diiiger pose smågodt. De ansatte sto bak disken og prata med hverandra og lo og tulla, (ungjenter)... Jeg sto og venta på å få betale, de kikker på meg og bare fortsetter å prate med hverandre..LENGE.. Fy faen altså, da blei jeg forbanna.. Så jeg begynte å legge mange forskellige tyggispakker på disken og bare den skal jeg ha, deen skal jeg ha, osv.. Lagde en skikkelig haug på disken hvertfall[8D]
Og når de endelig kom for å ekspedere meg, så sa jeg bare "OOOII må rekke bussen jeg, tok visst lengre tid en forventa dette" også gikk jeg..

Skulle tro du bodde her [8D][;)]
Jobber en sånn dust på Kiwi her [:@]

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!

Ler meg ihjel! (Unnskyld!)

Ahahahaha, høres ut som noen jeg har møtt på og ja.[:D]

Hahahaha.... hadde nok bare gått jeg gitt, er så mange butikker rundt omkring så hadde nok ikke giddi å handla der[8D]

Da hadde jeg bedt han plinge på sjefen sin, makan til fyr[:'(]

Back
Topp