Butikk/nettbutikk med fine gutteklær

Jeg syns name it har mye fint til både gutt og jente, men vet ikke om du tenkte enda mer "spesielt" merke...? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
lykkeoglukas.no har litt forskjellig:) Og butikken i Harstad er superkoselig:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg syns name it har mye fint til både gutt og jente, men vet ikke om du tenkte enda mer "spesielt" merke...? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja de har jo mye fin der. Men det er jo ganske "vanlig" butikk.
Har raidet nettet i forhold til ullklær, og der er jo mye fint men det blir fort dyrt.
 
Polarn og pyret knerten og karoline :)
 
Og Guttelus :D
 
Tror da og håper da virkelig ikke det er mye kjemikalier i de, men jeg vasket alle nye babyklær 2 ganger uansett før jeg brukte de på lillegutt. Kvaliteten er bra og de er absolutt like fine i virkeligheten som på bildet :)
De sender varene superfort, bestilte på mandag kveld og fikk idag :)
 
Tror da og håper da virkelig ikke det er mye kjemikalier i de, men jeg vasket alle nye babyklær 2 ganger uansett før jeg brukte de på lillegutt. Kvaliteten er bra og de er absolutt like fine i virkeligheten som på bildet :)
De sender varene superfort, bestilte på mandag kveld og fikk idag :)
Hehe. Var mannen som spurte faktisk. Jeg fant mye fint, men han var skeptisk siden det var så billig...
 
Hehe. Var mannen som spurte faktisk. Jeg fant mye fint, men han var skeptisk siden det var så billig...

Skjønner.... ;) Har ingenting negativt å si om den siden. Skal bestille mer idag. Passer på å bestille for under 200,- hver gang så jeg slipper avgifter :)
 
Frakten er 25,- Ihvertfall når jeg bestilte for noen dager siden :)
 
Back
Topp