Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal føde på Drammen sykehus. De er flinke der, men sist jeg fødte var i april 2011 og da var det fullt kjør med fødsler. Se ansatte fløy rundt og jeg følte at jeg ikke fikk nok tilsyn.Jippi dette var flotte nyheter! Vi flytter i begynnelsen av september til Konnerudhadde vært supert å kunne møte dere! Jeg hører forresten til i desember gruppa men you never know, barn i min familie har en tendens for å være sen. Skal dere føde ved Drammen sykehus? Jeg er egentlig meldt til Ullevål siden jeg for øyeblikket bor i Oslo, men kanskje jeg heller burde gå for Drammen, erfaringer?
Skal føde på Drammen sykehus. De er flinke der, men sist jeg fødte var i april 2011 og da var det fullt kjør med fødsler. Se ansatte fløy rundt og jeg følte at jeg ikke fikk nok tilsyn.
Er kanskje litt roligere i januar.
Ikke skummelt i det hele tatt der inne. Bare kjedelig.Samme sa venninen min som fødte der en sommer. Tipper det blir roligere ja, men litt urovekkende at alle sier det samme om travle dager, det skal jo gå an å bli tatt vare på selv når det er fult, det klarer de feks i oslo hmm. Synes det er litt negativt at far ikke kan ligge over der :/ og hvordan ser det ut inne der? Bygget ser hvertfall kjempeskummelt ut på utsiden hehe
Jeg bor også i Lier, rett ved Drammen! Blir gjerne med jeg32 år og andregangs her...
Han er 8,5 år, blir 9 i desember. Har ventet leeeenge på å bli storebrorSå gøyhvor gammel er din første?
)
Jeg er kommunearbeiderJeg er 26, hva jobber dere med?
Enig med denYey da blir vi en liten gjeng, jeg "bor" i desembermen kos å møtes før eller etter nyttår. Noen med erfaring med jordmødre i kommunen (drammen)? Jeg skal bo på konnerud
![]()
Fant ut at vi skal flytte til Drammen men kjenner ingen der. Noen som bor der eller i område? Er i tillegg førstegangs så hadde vært kjekt å bli kjent med og kanskje senere trille med noen ^^
Enig med denhar ikke noe erfaring dessverre, førstegangsfødende her. Konnerud er flott! Håper du får en fin flytting og at du vil trives her
![]()