Buskerud jentene? :D

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Fant ut at vi skal flytte til Drammen men kjenner ingen der. Noen som bor der eller i område? Er i tillegg førstegangs så hadde vært kjekt å bli kjent med og kanskje senere trille med noen ^^

Jeg skal flytte litt nord for Drammen inn i landet, så kommer sikkert til å være en del i Drammen da det blir nærmeste by nå :D

Jippi dette var flotte nyheter! Vi flytter i begynnelsen av september til Konnerud :D hadde vært supert å kunne møte dere! Jeg hører forresten til i desember gruppa men you never know, barn i min familie har en tendens for å være sen. Skal dere føde ved Drammen sykehus? Jeg er egentlig meldt til Ullevål siden jeg for øyeblikket bor i Oslo, men kanskje jeg heller burde gå for Drammen, erfaringer?

Jippi dette var flotte nyheter! Vi flytter i begynnelsen av september til Konnerud :D hadde vært supert å kunne møte dere! Jeg hører forresten til i desember gruppa men you never know, barn i min familie har en tendens for å være sen. Skal dere føde ved Drammen sykehus? Jeg er egentlig meldt til Ullevål siden jeg for øyeblikket bor i Oslo, men kanskje jeg heller burde gå for Drammen, erfaringer?
Skal føde på Drammen sykehus. De er flinke der, men sist jeg fødte var i april 2011 og da var det fullt kjør med fødsler. Se ansatte fløy rundt og jeg følte at jeg ikke fikk nok tilsyn.
Er kanskje litt roligere i januar.

Skal føde på Drammen sykehus. De er flinke der, men sist jeg fødte var i april 2011 og da var det fullt kjør med fødsler. Se ansatte fløy rundt og jeg følte at jeg ikke fikk nok tilsyn.
Er kanskje litt roligere i januar.

Samme sa venninen min som fødte der en sommer. Tipper det blir roligere ja, men litt urovekkende at alle sier det samme om travle dager, det skal jo gå an å bli tatt vare på selv når det er fult, det klarer de feks i oslo hmm. Synes det er litt negativt at far ikke kan ligge over der :/ og hvordan ser det ut inne der? Bygget ser hvertfall kjempeskummelt ut på utsiden hehe

Jeg skal mest sannsynlig føde på Drammen jeg også, selvom jeg aller helst vil føde i Tønsberg. Lenge til enda, så får se hvordan jeg gjør det der tilslutt :p

Samme sa venninen min som fødte der en sommer. Tipper det blir roligere ja, men litt urovekkende at alle sier det samme om travle dager, det skal jo gå an å bli tatt vare på selv når det er fult, det klarer de feks i oslo hmm. Synes det er litt negativt at far ikke kan ligge over der :/ og hvordan ser det ut inne der? Bygget ser hvertfall kjempeskummelt ut på utsiden hehe
Ikke skummelt i det hele tatt der inne. Bare kjedelig. :)
Har ikke hørt noe om at man ikke kan ligge over. Jeg måtte plutselig ta KS (skulle egentlig ha setefødsel, men de tok en siste ul når jeg kom og da ble vekten til sønnen min estimert til 4,5 kg og de ville ikke ta sjansen på at det skulle gå bra med førstegangsfødende) Kom inn på mandag kl 18 og dro lørdag kl 12, men er selvfølgelig noe annet med KS da. Tror det hvertfall er vanlig å ligge over 1 natt eller 2 avhengig av fødselen. Det jeg ble så forbannet på var at jeg skulle ta KS kl 23. Hadde da rier kontinuerlig. Så ble det utsatt til kl 01. Riene ble hyppigere. De hadde i tillegg satt meg på drypp..
Endelig kl 03 kom jeg inn med rier hvert andre minutt. Måtte 2 leger til for å sette spinal i ryggen min da den ene misset hele tiden. Fikk beskjed om å krumme ryggen, men litt vanskelig med rier hele tiden kan du si. Ellers så var det greit. Men hadde ikke gjort noe om de hadde flere folk på jobb!

Skal føde på Drammen ja. Har hørt mye bra om Drammen Sykehus (vi har kun bodd her i 9mnd), og de har visstnok også en bra prematur avdeling.

Jeg bor også i Lier, rett ved Drammen! Blir gjerne med jeg :) 32 år og andregangs her...

Så gøy :) hvor gammel er din første? :))
Jeg er 26, hva jobber dere med?

Jeg bor i Lier og hører til februar-gruppa.

Yey da blir vi en liten gjeng, jeg "bor" i desember :p men kos å møtes før eller etter nyttår. Noen med erfaring med jordmødre i kommunen (drammen)? Jeg skal bo på konnerud :)

Yey da blir vi en liten gjeng, jeg "bor" i desember :p men kos å møtes før eller etter nyttår. Noen med erfaring med jordmødre i kommunen (drammen)? Jeg skal bo på konnerud :)
Enig med den :) har ikke noe erfaring dessverre, førstegangsfødende her. Konnerud er flott! Håper du får en fin flytting og at du vil trives her :D

Fant ut at vi skal flytte til Drammen men kjenner ingen der. Noen som bor der eller i område? Er i tillegg førstegangs så hadde vært kjekt å bli kjent med og kanskje senere trille med noen ^^

Hallo!
Jeg er fra Drammen :) 26 år gammel og venter første bebisen i januar. Jeg vil gjerne bli kjent og drikke kaffi og med tiden trille sammen :)

Enig med den :) har ikke noe erfaring dessverre, førstegangsfødende her. Konnerud er flott! Håper du får en fin flytting og at du vil trives her :D

Takk vi gleder oss :D hvor i drammen bor du?

Back
Topp