Vet ikke hva vi skal kjøpe til bursdagen, men kanskje leker eller møbler. Hun har masse babyleker føler jeg, så de burde vi bytte ut med litt "stor jente leker". men samtidig så har hun dukker og dukkevogner som hun leker mye med, slik som Hermine. Triller tur, legger de, mater de osv

Babyen hennes, den minste dukka, den får ofte samme behandling som lillebroren får med oss

kanskje dukkeseng eller noe hadde vært gøy.
Ellers så tegner hun MYE, så jeg har faktisk kjøpt litt tegnesaker til hun. De skal jeg pakke inn sammen med tegnebok og litt klistremerker og slikt. Har funnet noen fantastiske fargestifter med gelfarger fra Djeco. De er utrolig gode å bruke og veldig sterke, klare farger.
Syns det er vanskelig å bestemme seg, for vi vil heller ikke bare kjøpe noe som ikke blir brukt. De little people lekene og lignende har jeg tenkt litt på.
Kjekt med en slik tråd, for idémyldring trengs!

og kjekt å lese hva barna er opptatt av og leker mye med.
Simone flytta over i juniorseng i dag, for hun insisterte på å sove der og ikke i babyseng. Vi har juniordyne som hun har brukt lenge, men ikke pute, så det ønsket jeg fra Farmora i dag. Hun får sikkert mer derfra, men kjekt å ønske noe nyttig også. Må gå gjennom og se hva vi trenger av uteklær og sko. Foreldrene mine kjøpte trampoline tidligere i sommer, så de kommer til å bare gi en liten ting som hun kan pakke opp. Hva de mener med lite, det vet jeg ikke ;-p
Vet at hun får en bhg sekk med noen. Det passer fint, for den hun bruker er arvet og synger på siste verset.
Ellers så får hun ganske så mye iløpet av et år, så kanskje det rett og slett blir bare de tegnesakene og noen leker, evt baksetet for barn med kjevle. Hun aner jo ikke om ting koster 100kr eller 2000kr og får nok plenty med gaver fra resten av slekta.
Ble langt, men så forvirra er hjerna mi, at den tenker på å kjøpe store, dyre, fancy ting (som sikkert er kulere for meg enn for Simone) i det ene øyeblikket, og i det neste så tenker jeg at hverdagsleker som vi bruker mye er flotte gaver enn så lenge ;-p
Sent from my iPhone using BV Forum