BURSDAGSTRÅD

Er Løpesykkel det samme som balansesykkel?

Tenkte på å kjøpe en til Emira når vi så at hun ikke turte å sykle på vanlig sykkel.. men så ble det tull med pengene :P

Er Løpesykkel det samme som balansesykkel?

Tenkte på å kjøpe en til Emira når vi så at hun ikke turte å sykle på vanlig sykkel.. men så ble det tull med pengene :P
Ja det er det samme :)

Surfer mobilt!

Jeg aner virkelig ikke, hun er ikke sånn kjempeinteressert i lekene sine, og de nye hun har fått med tiden ble hun lei av med en gang. Ser det må være en viss størrelse på lekene for at de skal være interessant. Spekulerte i å kjøpe en dukke, men hun er ikke interessert i de vennene hennes har hjemme.

Ellers pleier vi å få klær av farmoren, og penger av resten som vi setter ikke på kontoen hennes.

Jeg aner virkelig ikke, hun er ikke sånn kjempeinteressert i lekene sine, og de nye hun har fått med tiden ble hun lei av med en gang. Ser det må være en viss størrelse på lekene for at de skal være interessant. Spekulerte i å kjøpe en dukke, men hun er ikke interessert i de vennene hennes har hjemme.

Ellers pleier vi å få klær av farmoren, og penger av resten som vi setter ikke på kontoen hennes.
Dukke og dukkevogn er veldig populært her ;)

Det kommer Asle til å få også, men det blir nok til neste år. Stoler ikke på at han ikke stikker av som et olja lyn hvis han får det til ;):P har hørt sånne sykler skal gjøre underverker for å kunne mestre vanlig sykkel uten bruk av støttehjul etter hvert :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hermine drar nok ikke så langt, hun tørr jo ikke å gå lengre enn at hun ser oss vettu ;)

Synes det er greit å gi henne denne nå når vi har en "anledning" enn å bare kjøpe den når våren kommer :P

Så gøy! Simone har trehjulssykkel og sparkesykkel og mestrer begge deler. Løpesykkel også mestrer hun, og får sikkert det til våren. Den er ypperlig for å trene balanse! Sykling og baller er de store interessene her Ser at Simone er ganske lang og når fint ned til pedalene, men de fleste er jo kortere, og har litt problem med å nå frem. Men i dag var vi på besøk hos broren min og de hadde en trehjulssykkel som var kort avstand fra setet til pedalene. Aner ikke merket altså, men et tips dersom noen skal kjøpe trehjulssykkel og ungen ikke når frem

Legg ut bilde når dere har funnet ut hvilken løpesykkel det blir da!

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har to ulike trehjulssykler som vi har fått, begge er ganske små men hun når likevel ikke ned :P Må prøve løpesykkelen først i butikk. Dersom hun ikke når ned er det jo ikke vits ;)

Vi har baby born. Veldig populær :)
Kanskje vi skulle kjøpt vogn :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Skal jeg sjekke ut, har dere seng til den og alt? :-)

Skal jeg sjekke ut, har dere seng til den og alt? :-)
Nei, kun potte og bleier (som ligger i boden hehe) .. på tide å ta det frem? Helt glemt det bort...

Vi har så begrenset plass. Så vi kan egentlig ikke ha flere leker..

Nei, kun potte og bleier (som ligger i boden hehe) .. på tide å ta det frem? Helt glemt det bort...

Vi har så begrenset plass. Så vi kan egentlig ikke ha flere leker..

Da har dere samme problem som oss :-) Vi må nok ha større hus etter hvert, men det blir ei stund til.

Da har dere samme problem som oss :-) Vi må nok ha større hus etter hvert, men det blir ei stund til.
Samme her :-) Kjipt med leilighet og bare 2 små soverom. De deler jo rom og. .. så det er kjipt. Hvor mange kvm bor dere på?

Samme her :) Kjipt med leilighet og bare 2 små soverom. De deler jo rom og. .. så det er kjipt. Hvor mange kvm bor dere på?

100 kvm, vi har tre soverom, men det tredje er i en annen etasje, det liker jeg ikke. Derfor jeg vil mine også skal dele rom etter hvert.

Hermine drar nok ikke så langt, hun tørr jo ikke å gå lengre enn at hun ser oss vettu ;)

Synes det er greit å gi henne denne nå når vi har en "anledning" enn å bare kjøpe den når våren kommer :P

Jeg ser den :) vi lurte litt på å se det ann til jul. Da har han blitt litt eldre, og vi kan se ann denne avstikkertrangen ;):P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får se om jeg prøver å kjøpe dukke til henne likevel :-) Hva slags dukke har Hermine?
Hun har 5 :eek: Fått i gaver og arvet av meg ;)

Hun leker mest med ei mellomstor med myk kropp. Har ei stor baby born lignende etter meg, men tror den er for stor for henne for hun leker lite med den. Har også ei litt mindre badedukke, den liker hun godt siden den kan være med i badekaret ;)

Hun har 5 :eek: Fått i gaver og arvet av meg ;)

Hun leker mest med ei mellomstor med myk kropp. Har ei stor baby born lignende etter meg, men tror den er for stor for henne for hun leker lite med den. Har også ei litt mindre badedukke, den liker hun godt siden den kan være med i badekaret ;)

Jeg tror snuppa mi ville foretrukket ei dukke med myk kropp også :-)

Dukke med myk kropp har vært favoritt hos Emira og Liana også..(av dukker) og ikke for store dukker ;) men de leker sjeldent med det da.. så liten vits å kjøpe det her tror jeg.. Liana kan like gjerne legge en bok i dukkevogna, så lenge hun får trille :P

Dukke med myk kropp har vært favoritt hos Emira og Liana også..(av dukker) og ikke for store dukker ;) men de leker sjeldent med det da.. så liten vits å kjøpe det her tror jeg.. Liana kan like gjerne legge en bok i dukkevogna, så lenge hun får trille :P
Nei, hvis dere allerede har dukker så behøver man jo ikke flere. Hermine leker som regel bare med ei av dukkene sine, så har gjemt vekk de andre, ble bare i veien ;)

Back
Topp