Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde 5 bodyer i 92 liggende, men hun slutta jo plutselig med body når det ble bleiesluttHer har jeg nå gått gjennom inne-klæra til Liana, og pakka vekk det i 86..så hun trenger noe i 92..spesielt bodyellers skal vi bestille den Løpesykkelen som Marianne har vist her som er fra oss, en hundebamse som bjeffer, sover og lager spiselyder fra faren min.. og tenkte å ønske en hjelm og evt en enkel dukkevogn fra mamma og dem
Men må tenke litt mer som andre kan kjøpe.. mulig noen egne tegnesaker![]()

Fikk ei venninne til å sy for megÅ så smartjeg er ikke god til å sy, så hadde aldri nytta her
måtte legge bort 4-5 bodyer i str 92 også, fordi dem var små i str
så var ikke mange igjen der
![]()
Fikk ei venninne til å sy for megHar ikke symaskin engang
![]()
Hva er Lexibook?Vi skal kjøpe Lexibook til Simone. Og så ønsker vi Dockboots, trillebår, paraply, votter, regnvotter, leker, hyller og reoler til rommet (dyrt, så da ønsker vi evt tilskudd til det).
Hun fikk ei barbiedukke i gave i helga. Jeg trodde hun var for lita for det, og at hun ikke kom til å bry seg, men hun har lekt mye med den, så kanskje vi ønsker litt slikt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Lurt å ønske seg klær! Hadde gjort det samme dersom Hermine hadde vokst ut av Vinterdressen sin, men hun passer enda den fra i fjor i 86E trenger vinterdress og -sko!
Lurer på å ønske han det, rett og slett, eller kjøpe noe av det selv.
Det blir ikke veldig mye utenom gaver og slikt vi får råd til fremover :-o
Og ullklær selvsagt!
Surfer mobilt!
Hva er Lexibook?
Haha, jeg er så ihuga motstander av Barbie at det blir ingen slike før hun evt ønsker seg det![]()
...og når den tid kommer har jeg ei hel kasse på loftet med Barbie og tilhørende utstyr etter meg selv
![]()
Eskil sin var litt knapp i fjor, så den tror jeg ikke at jeg gidder å prøve på han en gangLurt å ønske seg klær! Hadde gjort det samme dersom Hermine hadde vokst ut av Vinterdressen sin, men hun passer enda den fra i fjor i 86
...enn så lenge iallfall![]()
Vi skal kjøpe Lexibook til Simone. Og så ønsker vi Dockboots, trillebår, paraply, votter, regnvotter, leker, hyller og reoler til rommet (dyrt, så da ønsker vi evt tilskudd til det).
Hun fikk ei barbiedukke i gave i helga. Jeg trodde hun var for lita for det, og at hun ikke kom til å bry seg, men hun har lekt mye med den, så kanskje vi ønsker litt slikt.
Sent from my iPhone using BV Forum