BURSDAGSTRÅD

Hermine har allerede fått leketelt i bursdagsgave fra bestefaren sin. Han skal reise på jakt når vi feirer så han kom med gave i går. Og SOM hun koser seg der :D hun lo hysterisk da vi satte opp teltet, og leker og leker inni der :) DET var en populær gave!!!

SÅ moro :D

Hermine har allerede fått leketelt i bursdagsgave fra bestefaren sin. Han skal reise på jakt når vi feirer så han kom med gave i går. Og SOM hun koser seg der :D hun lo hysterisk da vi satte opp teltet, og leker og leker inni der :) DET var en populær gave!!!

Så gøy :D haha.. moro når dem blir så glade! Emira har et prinsessetelt som jeg setter opp av og til, skikkelig stas:D

Vet han får regntøy og høstjakke et besteforeldre.
Har ønsket oss koffert (trunki eller hva de heter) av de andre besteforeldrene da vi reiser ganske ofte til Oslo da besteforeldrene bor der.
fra oss tenke vi å kjøpe trehjulssykkel eller løpesykkel. Veldig vanskelig.
Han er iitt bortskjemt. Vi kjøper alltid ting fortløpende [emoji1] så vanskelig dette her.

Trillevogn til dukka et bestilt. 99kr. Billig. Også kjøpt en rev og baby-rev til. Nå må vi bare finne ut resten ;-) Mulig noe klær :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har jeg nå gått gjennom inne-klæra til Liana, og pakka vekk det i 86..så hun trenger noe i 92..spesielt body :) ellers skal vi bestille den Løpesykkelen som Marianne har vist her som er fra oss, en hundebamse som bjeffer, sover og lager spiselyder fra faren min.. og tenkte å ønske en hjelm og evt en enkel dukkevogn fra mamma og dem :)
Men må tenke litt mer som andre kan kjøpe.. mulig noen egne tegnesaker :)

Her har jeg nå gått gjennom inne-klæra til Liana, og pakka vekk det i 86..så hun trenger noe i 92..spesielt body :) ellers skal vi bestille den Løpesykkelen som Marianne har vist her som er fra oss, en hundebamse som bjeffer, sover og lager spiselyder fra faren min.. og tenkte å ønske en hjelm og evt en enkel dukkevogn fra mamma og dem :)
Men må tenke litt mer som andre kan kjøpe.. mulig noen egne tegnesaker :)
Vi hadde 5 bodyer i 92 liggende, men hun slutta jo plutselig med body når det ble bleieslutt :eek: Så istedet for å legge bort ubrukte klær så klippa vi av nede og sydde en kant så de ble til gensere :D

Vi hadde 5 bodyer i 92 liggende, men hun slutta jo plutselig med body når det ble bleieslutt :eek: Så istedet for å legge bort ubrukte klær så klippa vi av nede og sydde en kant så de ble til gensere :D

Å så smart :D jeg er ikke god til å sy, så hadde aldri nytta her :P måtte legge bort 4-5 bodyer i str 92 også, fordi dem var små i str:confused: så var ikke mange igjen der:P

Å så smart :D jeg er ikke god til å sy, så hadde aldri nytta her :P måtte legge bort 4-5 bodyer i str 92 også, fordi dem var små i str:confused: så var ikke mange igjen der:P
Fikk ei venninne til å sy for meg ;) Har ikke symaskin engang :P

Fikk ei venninne til å sy for meg ;) Har ikke symaskin engang :P

Ahhh haha:D greit å ha bekjente som kan det :) og kjempe bra at dere får brukt bodyene som gensere :)

E trenger vinterdress og -sko!
Lurer på å ønske han det, rett og slett, eller kjøpe noe av det selv.
Det blir ikke veldig mye utenom gaver og slikt vi får råd til fremover :-o
Og ullklær selvsagt!

Surfer mobilt!

Vi skal kjøpe Lexibook til Simone. Og så ønsker vi Dockboots, trillebår, paraply, votter, regnvotter, leker, hyller og reoler til rommet (dyrt, så da ønsker vi evt tilskudd til det).

Hun fikk ei barbiedukke i gave i helga. Jeg trodde hun var for lita for det, og at hun ikke kom til å bry seg, men hun har lekt mye med den, så kanskje vi ønsker litt slikt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal kjøpe Lexibook til Simone. Og så ønsker vi Dockboots, trillebår, paraply, votter, regnvotter, leker, hyller og reoler til rommet (dyrt, så da ønsker vi evt tilskudd til det).

Hun fikk ei barbiedukke i gave i helga. Jeg trodde hun var for lita for det, og at hun ikke kom til å bry seg, men hun har lekt mye med den, så kanskje vi ønsker litt slikt.

Hva er Lexibook?

Haha, jeg er så ihuga motstander av Barbie at det blir ingen slike før hun evt ønsker seg det :P ;) ...og når den tid kommer har jeg ei hel kasse på loftet med Barbie og tilhørende utstyr etter meg selv :)

E trenger vinterdress og -sko!
Lurer på å ønske han det, rett og slett, eller kjøpe noe av det selv.
Det blir ikke veldig mye utenom gaver og slikt vi får råd til fremover :-o
Og ullklær selvsagt!

Surfer mobilt!
Lurt å ønske seg klær! Hadde gjort det samme dersom Hermine hadde vokst ut av Vinterdressen sin, men hun passer enda den fra i fjor i 86 :D
...enn så lenge iallfall :P

Hva er Lexibook?

Haha, jeg er så ihuga motstander av Barbie at det blir ingen slike før hun evt ønsker seg det :P ;) ...og når den tid kommer har jeg ei hel kasse på loftet med Barbie og tilhørende utstyr etter meg selv :)

Lexibook er et nettbrett for barn. Hun trenger det ikke, men liker å bruke vårt. Kjekt å ha et som hun kan bruke selv om jeg reiser bort med det andre ;)

Hehe ;) jeg elsker Barbiedukker, for jeg har så mange gode minner. Men vet at mange misliker de pga de uproporsjonale formene og signalene som kan virke negativt ang kroppsfokus. Jeg forstår og respekterer det. Men jeg liker å tenke at så lenge jeg lærer barna mine om at alle former er ok, tykke, tynne, korte, lange, fregner, lys hud, mørk hud osv, så kan de også kose seg med disse dukkene med rare kropper ;) det var en liten Ariel hun fikk. Ikke akkurat Barbiedukke, men i samme gata vil jeg påstå ;)

Lurt å ønske seg klær! Hadde gjort det samme dersom Hermine hadde vokst ut av Vinterdressen sin, men hun passer enda den fra i fjor i 86 :D
...enn så lenge iallfall :p
Eskil sin var litt knapp i fjor, så den tror jeg ikke at jeg gidder å prøve på han en gang :p
Han har parkdress i 86 som jeg tror passer, ellers har han todelt fra PoP i størrelse 2-3 år som er fin i høst, og en softshelldress han arvet av fetteren pluss regnbukse. Så han har nok til i høst :D

Fine ønsker :)

Hehe barbie ja.. Emira fikk sin første ordentlige når hun var 2,5 år.. en Rapunsel..og var såååå opptatt av håret..børstet og strøk på håret hele tiden :D

Back
Topp