BURSDAGSTRÅD

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Nå fyller de år snart ♡
Hva skal dere kjøpe? :-)
Her aner vi ikke ennå, men har tenkt på litt ulltøy ol.
Lego.
Hårpynt.
Litt tom for ideer :-)

Kom gjerne med forslag :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ikke helt sikker jeg heller.. men tenker at det kan bli noe av Drømmehagen hvertfall :) har jo figurer og en makka pakka bamse etter Emira da.. evt noen klær, duplo, puslespill eller noe :)

Jeg bestilte no saker på Mimmis.no da de hadde lagersalg for en liten stund siden. Det var ikke alt de hadde på lager, så når vi kommer hjem ligger det en pakke og venter med arbeidsbenk og bilgarasje :) tenker han får dem til 2-årsdagen :) ser det er salg nå også :)

http://www.mimmis.no/produkt/9755-hape-arbeidsbenk-master-workbench.aspx

http://www.mimmis.no/produkt/9785-hape-parkeringshus-park-go-garage.aspx

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så morsomt:D gleder meg til å handle litt sånne leker etterhvert:)

Så morsomt:D gleder meg til å handle litt sånne leker etterhvert:)

Han har egentlig ikke så mye leker, så da flesket vi like godt til :)

Hermine har helt vanvittig mye leker :eek: Vi har vært heldige og arvet veldig mye. Hun har Duplo, bilgarasje, småbiler, dukker, dukkebilstol, Little People, lekekjøken med utstyr, og massevis av dyrefigurer og kosebamser. Man kan trygt si at vi ikke blir å ønske noe spesielt av leker :P ;) Den lille stua vår set ut som en barnehage :P

Skal ønske bøker om Emma og Ludde, puslespill, ullundertøy evt gavekort på Nøstebarn, vinterdress, regntøy, støvler og vintersko til henne. Praktisk og kjekt å få i gave mens hun er så liten av selve pakken uansett er morsommere enn innholdet ;)

...jeg synes det er litt viktig å tenke over innkjøp av leker om det er noe hun kommer til å leke med i mer enn 10 minutter, om det kan brukes til flere barn og om vi egentlig har beho forv og/eller plass til nye leker ;)

Han har egentlig ikke så mye leker, så da flesket vi like godt til :)

Jeg kan sende dere ei kasse med et assortert utvalg av våre leker :P

Jeg bestilte no saker på Mimmis.no da de hadde lagersalg for en liten stund siden. Det var ikke alt de hadde på lager, så når vi kommer hjem ligger det en pakke og venter med arbeidsbenk og bilgarasje :) tenker han får dem til 2-årsdagen :) ser det er salg nå også :)

http://www.mimmis.no/produkt/9755-hape-arbeidsbenk-master-workbench.aspx

http://www.mimmis.no/produkt/9785-hape-parkeringshus-park-go-garage.aspx

Kjempeflotte ting da :-)
Ble en smule inspirert :-D

...jeg synes det er litt viktig å tenke over innkjøp av leker om det er noe hun kommer til å leke med i mer enn 10 minutter, om det kan brukes til flere barn og om vi egentlig har beho forv og/eller plass til nye leker ;)
Ja det er veldig viktig. Er ikke vits i å kjøpe noe "ræl"

Ja det er veldig viktig. Er ikke vits i å kjøpe noe "ræl"

Ikke sant. Extra Leker spesielt har mye plastikk "skjit" som er billig så man blir fristet til å kjøpe og så går det i stykker med en gang eller blir ikke lekt med. :confused:

Jeg kan sende dere ei kasse med et assortert utvalg av våre leker :P

Hehe det er såpass ja :P vi har ikke arvet fryktelig mye, for de to bandittene til min bror har lekt i stykker mye + at det lille som overlevde har havnet hos ene fetteren deres som er 2.5 år eldre enn Asle :)

Kjempeflotte ting da :-)
Ble en smule inspirert :-D

Ser det er litt andre priser nå enn da jeg bestilte, men det er mye fint der til nedsatt pris :)

Ikke sant. Extra Leker spesielt har mye plastikk "skjit" som er billig så man blir fristet til å kjøpe og så går det i stykker med en gang eller blir ikke lekt med. :confused:
Kunne ikke vært mer enig :-D

Hvis jeg kjøper ting på ExtraLeker blir det duplo, Fisher Price eller andre kvalitetsleker. Betaler heller litt mer for kvalitet.

Hvis jeg kjøper ting på ExtraLeker blir det duplo, Fisher Price eller andre kvalitetsleker. Betaler heller litt mer for kvalitet.

Enig i det!

Kjøpte ei "Barbie" med masse kjoler til neisa mi da vi var sørpå. Hodet datt av da hun skulle kle på den :eek: :P

Hehe det er såpass ja :P vi har ikke arvet fryktelig mye, for de to bandittene til min bror har lekt i stykker mye + at det lille som overlevde har havnet hos ene fetteren deres som er 2.5 år eldre enn Asle :)

Jeg tror vi fint kan starte barnehage her uten å måtte kjøpe inn noe :P ;)

MYE leker her også. Etter T, og som vi har fått til Lillebror i tillegg.
Så jeg vet sannelig ikke.
Kommer til å ønske ulltøy/ yttertøy til han av familie.
Og det er like greit at vi kjøper praktiske ting til han siden de fleste besteforeldrene alltid kjøper noe morsomt i tillegg til det som er kjekt å ha :p :D
Bøker har vi også ganske mye av, men vi skal nok finne ut av noe :D

Jeg tror vi fint kan starte barnehage her uten å måtte kjøpe inn noe :P ;)

Ja, men du skal jo yngle frem flere småtroll, og da kommer det godt med ;):P blir nok litt svinn etter hvert.

Marianne : Siden H er førstemann ut, så lurer jeg på om dere har laget noen planer? Startet med gavekjøp osv? :-)

Back
Topp