Bursdagsinvitasjon *insp*

Tanntrollet09

Forumet er livet
Skal dere sende ut invitasjon til 1 årsdagen eller tar dere det bare muntlig/over fb/melding osv?

Vet sannelig ikke enda... Må tenke på hvor vi skal feire den og når det blir[:D]

ORIGINAL: *SusieQ*

Jeg skal lage invitasjon, jeg liker så godt å pusle med sånne ting... [:)]

Hehe. Ja, det var du som var inspirasjonen til denne tråden[;)] Hadde ikke tenkt tanken på det jeg[8|] Aner ikke om hva som er vanlig eller ikke.

vet ikke .. sender kort til min familie , men til de som bor nærme gir vi bare beskjed via tlf eller muntlig ..
Att det blir feiring av elias den dattoen , å klokkeslett..

Men regner med på kortet vil det stå dere er bedt i elias sin bursdag den .... kl ....
Håper dere har anledning til å komme .
Adressen vi bor , siden vi skal flytte , også nr vårt så de kan si om de kommer..

Også tlf nr til begge 2.

Sender ingen invitasjon. Er jo bare nærmeste familie som skal komme. Sier jo til venner og sånt at de gjerne må komme om de vil det, men sender ingen invitasjon. Føler det virker litt som gave-sanking eller noe.

ORIGINAL: Bare Kari

Sender ingen invitasjon. Er jo bare nærmeste familie som skal komme. Sier jo til venner og sånt at de gjerne må komme om de vil det, men sender ingen invitasjon. Føler det virker litt som gave-sanking eller noe.

Det er iallefall ikke min hensikt med å lage invitasjoner, invitert blir de jo uansett om de får det muntlig eller på et kort vel...? Jeg synes bare det er hyggelig å pusle med sånt og lage et fint kort med bilde og sånt, så håper inger ser på det gavesanking!!!! [:-]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Hehe. Ja, det var du som var inspirasjonen til denne tråden[;)] Hadde ikke tenkt tanken på det jeg[8|] Aner ikke om hva som er vanlig eller ikke.

Vet ikke hva som er vanlig jeg heller, sikkert like vanlig begge deler. Husker når jeg gikk i barnehagen så fikk vi alltid slike kort eller arkinvitasjoner når det var bursdag på gang... [:)]

Nei. Jeg har iallefall aldri opplevd å få invitasjon til en vanlig bursdag i familien[;)]

Blir først invitasjone når vi inviterer fra barnehagen og sånt(altså når snuppa blir større)

ORIGINAL: Bare Kari

sign!!! [;)]

Fader så tidlig dere begynner å tenke på slikt da? Eneste vi vet her er at

¤ Vi skal ha bursdagskalas
¤ Vi skal ha kake

Noe mer har jeg ikke ofra en tanke, ENDA[8D]

ORIGINAL: H i l l a

Fader så tidlig dere begynner å tenke på slikt da? Eneste vi vet her er at

¤ Vi skal ha bursdagskalas
¤ Vi skal ha kake

Noe mer har jeg ikke ofra en tanke, ENDA[8D]

Hahaha! samme her[;)]

Vet ikke engang helt hvilken dag vi skal ha det[:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Vet ikke hva som er vanlig jeg heller, sikkert like vanlig begge deler. Husker når jeg gikk i barnehagen så fikk vi alltid slike kort eller arkinvitasjoner når det var bursdag på gang... [:)]

Ja, vi kommer til å gjøre det når hun begynner i barnehagen eller på skolen, men hadde ikke tenkt tanken når det gjelder familieselskap.

Vi kjem ikkje til å sende ut invitasjon, berre ta det muntlig/på melding [:)]
Lagar - som mange andre her - invitasjonar når vi skal invitere frå barnehagen/skulen når mini blir eldre.

Men, hadde eg likt veldig godt å styre med sånt, hadde eg nok laga invitasjon. Synest det er koselig [:)]

her blir det sendt ut bursdagskort :-)

Vi har alltid sendt ut skriftlig invitasjon. Tviler på at noen har oppfattet det som gavesanking å bli invitert i bursdag..............................

Sign,vil gjøre det litt ordentlig,så her lages det invitasjon[;)],og bare Are sine nærmeste som er bedd uansett så tviler på at de føler det er gavesanking. Gaver har han vel fått uansett om invitasjonen har kommet på SMS eller i papirutgave..... Er Oldeforeldre,besteforeldre,tanter,onkler og søskenbarn som er invitert.

ORIGINAL: Chinchilla

Vi har alltid sendt ut skriftlig invitasjon. Tviler på at noen har oppfattet det som gavesanking å bli invitert i bursdag..............................

Enig... Regner med vi sender ut melding til folk, muligens lage innv. i og med at det er hennes 1ste bursdag, gjøre litt stas på det[:D]
Tenkte og innvitere venner og slikt,, men ser det ikke som noe gavesanking, heller det at de kan få komme og feire det at Ada har blitt 1 år[:D]
De må jo ikke ta med gave, ingen tvang det[:)]

Back
Topp