Tanntrollet09
Forumet er livet
Skal dere sende ut invitasjon til 1 årsdagen eller tar dere det bare muntlig/over fb/melding osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *SusieQ*
Jeg skal lage invitasjon, jeg liker så godt å pusle med sånne ting... [:)]
ORIGINAL: Bare Kari
Sender ingen invitasjon. Er jo bare nærmeste familie som skal komme. Sier jo til venner og sånt at de gjerne må komme om de vil det, men sender ingen invitasjon. Føler det virker litt som gave-sanking eller noe.
ORIGINAL: Tanntrollet09
Hehe. Ja, det var du som var inspirasjonen til denne tråden[;)] Hadde ikke tenkt tanken på det jeg[8|] Aner ikke om hva som er vanlig eller ikke.
ORIGINAL: Bare Kari
Sender ingen invitasjon. Er jo bare nærmeste familie som skal komme. Sier jo til venner og sånt at de gjerne må komme om de vil det, men sender ingen invitasjon. Føler det virker litt som gave-sanking eller noe.
ORIGINAL: H i l l a
Fader så tidlig dere begynner å tenke på slikt da? Eneste vi vet her er at
¤ Vi skal ha bursdagskalas
¤ Vi skal ha kake
Noe mer har jeg ikke ofra en tanke, ENDA[8D]
ORIGINAL: Tanntrollet09
Hehe. Ja, det var du som var inspirasjonen til denne tråden[;)] Hadde ikke tenkt tanken på det jeg[8|] Aner ikke om hva som er vanlig eller ikke.
Vet ikke hva som er vanlig jeg heller, sikkert like vanlig begge deler. Husker når jeg gikk i barnehagen så fikk vi alltid slike kort eller arkinvitasjoner når det var bursdag på gang... [:)]
ORIGINAL: Chinchilla
Vi har alltid sendt ut skriftlig invitasjon. Tviler på at noen har oppfattet det som gavesanking å bli invitert i bursdag..............................