Bursdagsgave

lelaha

Glad i forumet
Marsmellows-15
Siden det nærmer seg med stormskritt bursdagstid, så trenger jeg noen tips. Hva tenker dere å gi i gave til deres små? :)
 
Othelia skal få John deere tråtraktor (uten pedaler) med tilhenger :)
 
Vi hadde egentlig bestemt oss for ikke å kjøpe leker, men noe mer fornuftig som hun trengte. Hun er jo så liten at hun ikke skjønner noe av det likevel. Men etter hvert tenkte vi at det var litt "trist" at hun skulle få klær eller bilsete til ettårsdagen sin. Så vi slo til og kjøpte noe så unyttig som en slik bil hun kan sitte i som vi dytter. Når hun blir eldre kan vi ta vekk en plate i gulvet så hun kan sparke seg fremover selv. Hadde nok ikke kjøpt noe slikt hvis det ikke var 50% på den.
Og hun DIGGER den, så da er det jo litt gøy:)
 
En barnehagesekk, en bok. Kjøpte noen leker i januar som egentlig var bursdag gave. Fått det allerede xD
 
Aner ikke. Aner rett og slett ikke. Et par ordentlige sko kanskje?
 
Her er det 3 uker til bursdagfeiring xD
 
Siden det går mot vår når det er bursdag så tenker jeg kanskje trehjulssykkel... Sånn for ettåringer, med foreldrehåndtak, skikkelig sikra sete, uten pedaler den første tia ihvertfall :) storebror hadde en som ble nesten brukt opp, supert både for store og små :)
 
Aner ikke, vi gir kanskje en bok eller noen klær? Har jo alt mulig fra før når man har eldre søsken. Og jeg husker ikke hva vi ga til eldste til ettårsdagen..! Hehe, heldigvis er papiret mest interessant fortsatt :)
 
Hakke peiling, vi har jo neste alt fra storesøsken som hun arver. Mulig vi bare kjøper en dukke for å gi noe, er det vertfall noe hun liker :) jeg har lyst på en mini meis, så kan evy gi det, hun skjønner ikke så my av det likevell :)
 
Har ikke tenkt noe på det enda jeg :) Vesla har bursdag 31. Mars. Var mange fine tips i denne tråden da :)
 
Jeg har ikke tenkt så mye på gave enda, men ser her er foreslått trehjulssykkel og tenker at kanskje det hadde vært noe :)
 
Her tror jeg det ender med at vår bursdagsgave kommer eventuelt etter bursdagen om det er noe han trenger og ikke får i gave. Vi har 3 sett med aaaalt for ivrige besteforeldre, så gave fra oss er strengt talt ikke nødvendig før han forstår det selv.
 
Back
Topp