Det nærmer seg bursdag for våre små håpefulle. Hva får de av dere i bursdagsgave på den aller første bursdagen sin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt første år, fotoalbum med tekst og bilder fra hans første år. Og så tenkte jeg vi skulle gi ham en tursekk til barnehagen. En personlig og en praktisk gave![]()
ikke dumt! Men her trenger hun nok ikke barnehagesekk.. de får alt av mat og drikke i barnehagen.. duplo har hun og fotoalbum for det første året tenkte jeg å lage digital fotobok, ei fra hvert år oppgjennomHer før han barnehagesekk, og duplovurderer også å kjøpe matboks og drikkeflaske,
Vi får også mat og drikke i barnehagen, men tursekk når de skal gå tur må vi ha likevel. Barnehagesekk, til matboks, det skal vi ikke haikke dumt! Men her trenger hun nok ikke barnehagesekk.. de får alt av mat og drikke i barnehagen.. duplo har hun og fotoalbum for det første året tenkte jeg å lage digital fotobok, ei fra hvert år oppgjennom![]()
venter spent på informasjon i posten.. har ikke fått noe enda :/ Der står det forhåpentligvis hva vi trengerVi får også mat og drikke i barnehagen, men tursekk når de skal gå tur må vi ha likevel. Barnehagesekk, til matboks, det skal vi ikke ha![]()
ikke dumt! Men her trenger hun nok ikke barnehagesekk.. de får alt av mat og drikke i barnehagen.. duplo har hun og fotoalbum for det første året tenkte jeg å lage digital fotobok, ei fra hvert år oppgjennom![]()
Vi har tenkt å kjøpe sandkasse, så.vi.så.vi.famt ut at det blir bursdagsgavenutstyr til bhg har vi kjøpt litt og litt så ferdig er hun ganske godt rustet allerede
sekk får hun av mormoren sin
![]()
ja, det vi også tenker.. Sandkasse skal vi ha oss uansett, også kommer ikke vi på noe mer spennende i bursdagsgave siden hun har alt hun trenger og vel så detLurer på om det blir det her og. Må jo ha en sandkasse, og hun har allerede bøtte osv til å ha i denhehe
ja, det vi også tenker.. Sandkasse skal vi ha oss uansett, også kommer ikke vi på noe mer spennende i bursdagsgave siden hun har alt hun trenger og vel så detSå da blir den gaven, så pakker vi inn litt bøtter og spader til henne
![]()
nemligSamme her. Syns det er litt kjedelig å bare kjøpe utstyr til barnehagen. Ikke hennes feil at hun er født så nærme barnehagestarten sandkasse er jo noe hun kan ha glede av i mange år fremover
![]()
nemligmikro som kommer i desember vil jo ikke få bhgting til bursdag, så hvorfor skal mini få ?
![]()
ja, de blir jo så tette at etterhvert vil det vel bli en del felles ting av de dyreste lekene uansettNettopp det jeg tenker og
En sandkasse vil jo bli felles da, men ihvertfall noe de kan ha glede av hjemme. Barnehageutstyr blir jo mer bruksting og er jo noe de må ha uavhengig av når på året de er født![]()
ja, de blir jo så tette at etterhvert vil det vel bli en del felles ting av de dyreste lekene uansetther har hun ikke noe bøtter eller spader enda heller, så tenker at vi pakker inn det, men at hele gaven er sandkasse med tilbehør
![]()