Bursdagsfeiring

Kahoot skal jeg lage!
 
Vi tar det litt chill :) Kaker og kaffe med familie og venner på dagen! Så får han nok ha på seg noe litt mer finere enn vanlig, og selvfølgelig få gofle i seg et kakestykke helt selv :p
 
Vi tar det litt chill :) Kaker og kaffe med familie og venner på dagen! Så får han nok ha på seg noe litt mer finere enn vanlig, og selvfølgelig få gofle i seg et kakestykke helt selv :p
Ja! Det med kakestykke gjorde vi med storesøster, og det var så sykt gøy å se bildene etterpå (vi valgte sjokoladekake) :hilarious:
 
Feiring blir det, mest sannsynlig til og med to eller tre stk:p både mannen og jeg har opprinnelig små familier, men vi blir da veldig nærme våre søskenbarn og barnas 3-meninger og de blir også bedt. Så må dele opp, orker ikke å invitere 30 stk på bursdag. Har bursdag ganske oppi jul, så blir sikkert feiret litt tidligere også inviterer vi besteforeldre, tante og onkel på dagen regner jeg med. Så da blir det kake og krone:)
 
Nei, har ikke tenkt så fryktelig på det . Han blir 1 år dagen etter julaften, så blir nok en feiring med venner og familie :) Men han har nok av klær og leker ivertfall så det trengs ikke :p
 
Ja, vi har tenkt å feire med besøk hjemme hos oss. Invitere næreste familie. Har ikke noe planer om hva vi skal servere, pynt eller bekledning. [emoji5]
 
Back
Topp