Bursdagsfeiring

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Har dere begynt og tenke på bursdagsfeiringen til de små? Hva tenker dere? Gjør dere mye eller lite ut av det? Hva med pynt? Har dere/vil dere lage noen spesielle tradisjoner? Hva skal de ha på seg?
 
Last edited:
Ja, vi har tenkt litt til og fra om vi skal feire eller ikke.. tenker hun har mer glede av det neste år, men helt sikkert nå og, selv om hun ikke skjønner så mye av pakker osv.
Vi inviterer alle i familien. Blir vel 30-40 stk :rolleyes:
 
Vi gifter oss to dager før hun blir 1 år, så det blir ingen arrangert fest fra vår side.
Men kjenner jeg de rett fikser mormor og farmor en liten feiring helgen etter.
 
Har tenkt at vi må få til en feiring ja, men får se hvor stort det blir.

Kjole og krone blir det ihvertfall! [emoji4]
 
Har tenkt at vi må få til en feiring ja, men får se hvor stort det blir.

Kjole og krone blir det ihvertfall! [emoji4]
Krone har jeg ikke tenkt på! Har sett på en julekjole og tenker hun kan bruke den på bursdagen og.. eller er det dumt ?
 
Krone har jeg ikke tenkt på! Har sett på en julekjole og tenker hun kan bruke den på bursdagen og.. eller er det dumt ?

Her blir det nok hjemmelaget papp-krone med et stort 1-tall på ;)

Er ikke det bare kjekt å få bruke kjolen flere ganger da? :)
Vi regner med det er et par tanter som kommer til å strikke julekjole, så tipper vi kommer til å bruke en av de :)
 
Krone har jeg ikke tenkt på! Har sett på en julekjole og tenker hun kan bruke den på bursdagen og.. eller er det dumt ?
Jeg har ikke funnet ut antrekk til lillegutt enda, men blir nok det samme på bursdag som til jul, tenker jeg :happy:
 
Her blir det nok hjemmelaget papp-krone med et stort 1-tall på ;)

Er ikke det bare kjekt å få bruke kjolen flere ganger da? :)
Vi regner med det er et par tanter som kommer til å strikke julekjole, så tipper vi kommer til å bruke en av de :)
Det må vi og lage :D
Så gøy med hjemmestrikka! Hun jeg pleier spørre har brukket kragebeinet så kan ikke strikke noe :angelic::(
 
Jeg vurderer å strikke en kjole, som kan brukes på bursdagen hennes, julaften og andre julefeiringer [emoji1360]
Godt det ikke er bare meg som prøver å tenke litt fornuftig ;)
Så flink du er som strikker selv!
 
Ganske bestemt bursdagsfeiring her, luciagutten må feire dagen sin med lussekatter og kake med familien:king Så stopper planleggingen, men regner med at det ordner seg :thumright
 
Vi skal gjøre litt ut av det. 1-årsdagen og den første bursdagen er jo en merkedag! Hun har også bursdag så tidlig i desember at det ikke har noe å si i forhold til jul.

Jeg har bestilt tyllskjørt som jeg har tenkt at hun skal ha da samt på fotograferingen og på bursdagen til pappaen (3 uker før). Skal ha engangstallerkner og kopper med et søtt motiv, ballonger, krone, cupcakes, kake, lys til kaken og gjestebok. Har også lyst til og prøve å få tatt bilde av henne med alle gjestene og ha i gjesteboken.

Høres kjempefint ut! Og gjestebok var en god ide! [emoji4]
 
Vi skal gjøre litt ut av det. 1-årsdagen og den første bursdagen er jo en merkedag! Hun har også bursdag så tidlig i desember at det ikke har noe å si i forhold til jul.

Jeg har bestilt tyllskjørt som jeg har tenkt at hun skal ha da samt på fotograferingen og på bursdagen til pappaen (3 uker før). Skal ha engangstallerkner og kopper med et søtt motiv, ballonger, krone, cupcakes, kake, lys til kaken og gjestebok. Har også lyst til og prøve å få tatt bilde av henne med alle gjestene og ha i gjesteboken.
Full kontroll, som vanlig ;)
 
Vi skal feire, men det blir litt spesielt i og med at hun har bursdag på nyttårsaften. Håper jo folk har tid å komme en tur innom uansett, vi inviterer jo tross alt kun familie nå som hun er så liten.

Jeg har allerede tenkt på hva som må handles og bakes, og klokkeslett, gjester osv. Bursdagsgave til henne er allerede bestilt og på tur i posten :)
 
Vi skal flytte inn i nytt hus 4 dager etter at han fyller ett og samme dagen drar eldste frøkna og jeg på tur. Blir litt feiring i nytt hus helgen etter tipper jeg :)
 
Jeg er nok litt treig i planleggingen, men hun skal få en trehjulssykkel av min far (tradisjon) og får sikkert noe fornuftig av oss :hilarious:
Hva det angår mat har jeg lyst å prøve meg på en ny kake eller noe.. vi får se. Vi har booket fotograf til 1 års bildene helgen før hun fyller året.:happy:
 
Back
Topp