Bursdag?

Rugerpåape2

Elsker forumet
Nå som det nærmer oss start i bhg begynte jeg å tenke på om det er vanlig å invitere til bursdag i bhg? Når de er så små? Vet det er lenge til så kan jo se ann hva de andre gjør og, men evt så må man invitere med foreldrene? Tenker på evt bleiebarn og alt.. Er ikke sikkert de synes det er greit at "hvem som helst" skifter på de for eksempel.. [emoji848][emoji848]
 
Nå som det nærmer oss start i bhg begynte jeg å tenke på om det er vanlig å invitere til bursdag i bhg? Når de er så små? Vet det er lenge til så kan jo se ann hva de andre gjør og, men evt så må man invitere med foreldrene? Tenker på evt bleiebarn og alt.. Er ikke sikkert de synes det er greit at "hvem som helst" skifter på de for eksempel.. [emoji848][emoji848]

Tror ikke det er vanlig å invitere til bursdag i begynnelsen. Kanskje når de er 3-4 år gamle :)
 
Jeg har hørt om at man inviterer til bursdag i barnehagen, men først når barna er litt eldre, og at man da inviterer en forelder til å være med [emoji4]
 
Mini her blir tre snart, og vi skal ikke invitere til barnebursdag. Tror ikke det er vanlig før rundt 4 år, så vi har god tid enda :)
 
Har ikke invitert barnehagebarn/lekekompiser før barna var 4 år:) da er de somregel trygg nok på å være alene i en bursdag så foreldrene ikke MÅ være dær om de ikke kjenner bursdagsbarnets familie særlig:)
 
Back
Topp