Bursdag?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Suprisebaby_juli17, 27 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Rugerpåape2 Elsker forumet

Nå som det nærmer oss start i bhg begynte jeg å tenke på om det er vanlig å invitere til bursdag i bhg? Når de er så små? Vet det er lenge til så kan jo se ann hva de andre gjør og, men evt så må man invitere med foreldrene? Tenker på evt bleiebarn og alt.. Er ikke sikkert de synes det er greit at "hvem som helst" skifter på de for eksempel.. [emoji848][emoji848]

2. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Tror ikke det er vanlig å invitere til bursdag i begynnelsen. Kanskje når de er 3-4 år gamle :)

3. Rugerpåape2 Elsker forumet

Trur det jeg og.. Har jo heldigvis "fordelen" at vi ikke trenger å tenke på det før mot sommeren igjen [emoji13]

• Liker Liker x 1
  4. Isenbel Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Jeg har hørt om at man inviterer til bursdag i barnehagen, men først når barna er litt eldre, og at man da inviterer en forelder til å være med [emoji4]

• Liker Liker x 1
  5. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Mine venninner med litt større barn har ikke invitert i barnebursdag før 4 årsdagen stort sett, og da med foreldrene for de som ønsker det.

• Liker Liker x 2
  6. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Mini her blir tre snart, og vi skal ikke invitere til barnebursdag. Tror ikke det er vanlig før rundt 4 år, så vi har god tid enda :)

• Liker Liker x 1
  7. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Har ikke invitert barnehagebarn/lekekompiser før barna var 4 år:) da er de somregel trygg nok på å være alene i en bursdag så foreldrene ikke MÅ være dær om de ikke kjenner bursdagsbarnets familie særlig:)

• Liker Liker x 1

Del denne siden