Okai, så, her er tingen. Jeg har bursdag den 26. og har ikke feiret bursdagen min siden 18. årsdagen. Jeg drakk ikke og ble slått ned og robbet midt i byen.
Før det hadde jeg ikke feiret siden 12 årsdagen.
Har ikke hatt noe interesse for å feire i det hele tatt.. det jeg lurer på:
Hvordan feirer dere bursdagen deres?
Dere som ikke feirer, gjør dere noe spesielt utenom? Sånn bare dere og noen nærme eller er det som alle andre dager?
Jeg har litt lyst til å feire på en eller annen måte, men er usikker på hvordan. Har aldri vært en stor dag for meg.. alltid skjedd noe dumt på den dagen. Er veldig dårlig på å feire. Sikkert glemt hvordan det gjøres
Bare tenker at det er siste bursdag jeg får før en liten gullgutt kommer til verden. (Jeg klager ikke overhodet, blir nok ei hønemor som heller vil tilbringe den dagen med han enn å feire dagen)
Forhåpentligvis blir han i magen så lenge som mulig. *krysser fingrene*
Før det hadde jeg ikke feiret siden 12 årsdagen.
Har ikke hatt noe interesse for å feire i det hele tatt.. det jeg lurer på:
Hvordan feirer dere bursdagen deres?
Dere som ikke feirer, gjør dere noe spesielt utenom? Sånn bare dere og noen nærme eller er det som alle andre dager?
Jeg har litt lyst til å feire på en eller annen måte, men er usikker på hvordan. Har aldri vært en stor dag for meg.. alltid skjedd noe dumt på den dagen. Er veldig dårlig på å feire. Sikkert glemt hvordan det gjøres
Forhåpentligvis blir han i magen så lenge som mulig. *krysser fingrene*